Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Del Skrevet 13. mars 2006 må man ha pass for å reise til London i to dager..? (fra norge) eventuelt hvor lang tid tar det å få pass??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. mars 2006 #2 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja, man må ha pass. Tar inntil ti virkedager å få vanlig pass. Er det krise og du er sent ute kan du få nødpass på en halvtimes tid, men du må betale full pris for dette (940 kr) og det gjelder kun for denne ene turen og må leveres inn rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #3 Del Skrevet 13. mars 2006 ok, koster det og få vanlig pass da? så hvis jeg får pass i slutten av denne mnd og skal reise 25 april så er du helt sikker på at jeg får det til da? det kan ikke være noen forsinkelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 13. mars 2006 #4 Del Skrevet 13. mars 2006 Koster ca 1000 kr å få nytt pass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 13. mars 2006 #5 Del Skrevet 13. mars 2006 Koster 990kr. Tar max 10 dager å få, hvis det ikke blir borte i posten. Det kan være kjipt. Hvis du skal dra 25. april, så ville jeg gått rett til nærmeste politikontor og bestilt et. HER finner du info og søknadsskjema om pass. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. mars 2006 #6 Del Skrevet 14. mars 2006 Maks 12 dager fikk jeg beskjed om i dag, og prisen er 990 ja (ikke 940 som jeg skrev over her). 25. april er jo lenge til, ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå