AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:25 #61 Del Skrevet søndag kl 16:25 Andrine& skrev (8 timer siden): Vil jeg få noe sted å bo ved å forklare deg hele saken tenker du? Jeg har forstått at de som leser tråden tenker at jeg et en løyner. Situasjonen min endrer seg ikke ved at jeg bruker tid så DU kan forstå samenhengen. Dere må gjerne konkludere med at jeg er en løyner. Jeg har en privat takst ja, som beskriver skader i min bodel, det er skader som ikke dekkes ifølge vilkårene til forsikringen, så hva skulle det ha med de å gjøre? Forstår at det føles frustrerende at du ikke blir trodd. Noen er mer «praktisk» tenke de enn andre, og jeg også sliter med å skjønne hvorfor hverken sameiets/borettslagets eller din forsikring dekker for dette. Det er ikke fordi jeg mistror historien din, det er fordi jeg synes det høres ut som forsikringsselskapet ditt snor seg vekk fra ansvaret sitt. Di bør sørge for bolig til deg under rehabiliteringen, og kan ikke skjønne at sameiet/borettslagets forsikring ikke dekker for slike skader. Anonymkode: 5d3cc...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet søndag kl 16:56 #62 Del Skrevet søndag kl 16:56 (endret) Kan ikke hullet i baderomsveggen tettes igjen nå, selv om du skal lage nytt bad (?) en gang i fremtiden? Tok et selskap, i regi av forsikringsselskapet, hull på veggen uten å tette det igjen? Endret søndag kl 16:57 av nordlending 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå