AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april De siste årene syns jeg det er vanskeligere å være sosial, i form at jeg syns det er vanskeligere å finne noe å snakke med andre om. Jeg vet ikke om det bare er jeg som er sånn, eller om det generelt er slik folk har blitt? Blir det vanskeligere å sosialisere seg på grunn av skjermer? Anonymkode: b86d4...c7e
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): De siste årene syns jeg det er vanskeligere å være sosial, i form at jeg syns det er vanskeligere å finne noe å snakke med andre om. Jeg vet ikke om det bare er jeg som er sånn, eller om det generelt er slik folk har blitt? Blir det vanskeligere å sosialisere seg på grunn av skjermer? Anonymkode: b86d4...c7e Kjenner meg ikkje igjen, nei. Med alt som skjer i verda i dag er det nesten vanskeleg å ikkje finne noko å snakke om for meg. Men eg er veldig opptatt av historie, politikk og religion, så... Eg tenker at du kanskje har noko anna som du er opptatt av i kvardagen? Som interesserer deg og som du kan snakke om? Eller kanskje du høyrte noko rart på radioen på veg til jobb? Eller har sett vårens første blåveis? Eller prøver å slutte å snuse? Ønsker deg hund? Det treng verkeleg ikkje vere avansert Anonymkode: 1e115...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Til deg over: jeg er opplært i å ikke snakke politikk eller religion med andre, så da tror jeg vi to ville fått det vanskelig. Måtte blitt som du skrev nederst, hva jeg hørte de snakket om på p4 på morgen showet eller noe. Anonymkode: f84c8...4e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå