Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei det har du jo rett i. Jeg tenkte mer at selve faget jeg skal utøve er helt urelatert til det jeg har drevet med tidligere. Men det skjønte du nok 😅

Siden du er involvert i ansettelser; Spiller det stor rolle hvor jeg velger å ta masteren? Jeg har ikke sjekket men regner med jeg kan velge studiested relativt fritt med mine karakterer. Men det å flytte til Bergen og gå NHH er jeg ikke veldig ivrig på egentlig. 

Anonymkode: 75bf5...952

Hvis du tenker MRR-masteren så vil jeg absolutt si det er en fordel hvis du ønsker å jobbe med revisjon, de er utrolig ettertraktet når vi ansetter. Mange av våre nyansatte har ikke MRR, men en annen master (alle har master), og de tar gjerne MRR etter ett til to år i arbeidslivet. For din del, gitt alderen, hadde jeg bare kjørt på med master nå. MRR tilbys ganske mange steder i landet nå, og hvis du søker deg til et mindre revisjonsselskap så tror jeg ikke NHH er avgjørende. Oslo Met feks holder i massevis. Også UiA.

Anonymkode: bd53a...230

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du tenker MRR-masteren så vil jeg absolutt si det er en fordel hvis du ønsker å jobbe med revisjon, de er utrolig ettertraktet når vi ansetter. Mange av våre nyansatte har ikke MRR, men en annen master (alle har master), og de tar gjerne MRR etter ett til to år i arbeidslivet. For din del, gitt alderen, hadde jeg bare kjørt på med master nå. MRR tilbys ganske mange steder i landet nå, og hvis du søker deg til et mindre revisjonsselskap så tror jeg ikke NHH er avgjørende. Oslo Met feks holder i massevis. Også UiA.

Anonymkode: bd53a...230

Takk for innspill. Ja jeg tenker MRR, har som nevnt nesten bare A på bacheloren og satser på å holde nivået på master. Så da er det vel håp om jobb …,  

mest aktuelle steder er vel Oslo Met, BI, USN og UiT. Men gitt gode resultater så er det kanskje ikke så vesentlig hvor jeg tar den🤔

Anonymkode: 75bf5...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...