Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du burde alltid vaske sko med våtservietter hver gang før du går ut / etter du har kommet inn for å holde de rene. Hvis de allerede er blitt kjempemøkkete og vært sånn lenge, tror jeg neppe de vil bli helt kritthvite igjen, men det finnes jo produkter som spesialiserer seg på sånt. Det som IKKE er lurt er å kaste de i vaskemaskinen. Noen har fått gode resultater med det, men i de fleste tilfeller ender du opp med grå, ødelagte sko.

Endret av Latee
Skrevet

Jeg vasker mine hvite converse (likner på dine) i vaskemaskina. 40 grader. Blir som nye :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja!! Har rosa Converse All Stars , og de har jeg vasket 2 ganger og de er FINE nu!!

Men.. hælen er litt slitt innvendig, kan jeg gjøre noe for å få det fint? :|:|:|

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skrubber mine med jiff skurekrem og neglebørste. Funker som en kule det :)

Latee: vaske skoene sine hver dag? :hakeslepp:

Jaja, de har sikkert ikke vondt av det, men det høres litt ekstremt ut.

Skrevet
Jeg skrubber mine med jiff skurekrem og neglebørste. Funker som en kule det  :)

Latee: vaske skoene sine hver dag?  :hakeslepp:

Jaja, de har sikkert ikke vondt av det, men det høres litt ekstremt ut.

Ja, ikke så nøye da, tar 10 sek. Så holder de seg mye lengre, og mesteparten av skoene mine tåler ikke vaskemaskin.. Så mine sko er kritthvite hver dag :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

SAmoboeren til bestevenninnen min har et helt ekstremt antall sneakers, og hans er også gullende rene, han behandler de som små barn. Selv møkker jeg de til fortere enn fy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...