AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Skilte den seg ut sammenlignet med de første tre fødslene? Anonymkode: eeb75...b33
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Enda kjappere, 20 min bare. 😅(Styrtfødsler hver gang.) Anonymkode: 129cc...d05
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Fjerde fødsel var en ekstremt enkel fødsel. Merket I grunn ikke at jeg hadde rier, hun kom i grunn ut helt av seg selv. Mine fødsler har blitt enklere og enklere for hver gang. Merket heller ikke på kroppen at jeg hadde født, var tilbake i vanlig trening igjen etter ei uke. (Lagidrett på høyere nivå) Anonymkode: 24ee9...15e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Enda kjappere, 20 min bare. 😅(Styrtfødsler hver gang.) Anonymkode: 129cc...d05 Kom «varselet» tyve min før, eller merket du tidligere at noe var på gang? Jeg har også hatt styrtfødsel, men fra 1-3 cm har jeg heldigvis merket rier og dermed skjønt at noe er på gang. Litt engstelig for at det bare plutselig skal skje denne gangen. ts Anonymkode: eeb75...b33
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Lorieen skrev (5 minutter siden): Ekstremt enkel styrtfødsel. Hvordan skjønte du fødsel var på vei - hvor lang tid hadde du på deg? Jeg innstiller meg på ny styrtfødsel, men håper jeg skal få tilstrekkelig forvarsel til å rekke å plassere barna og komme meg til sykehus Anonymkode: eeb75...b33
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fjerde fødsel var en ekstremt enkel fødsel. Merket I grunn ikke at jeg hadde rier, hun kom i grunn ut helt av seg selv. Mine fødsler har blitt enklere og enklere for hver gang. Merket heller ikke på kroppen at jeg hadde født, var tilbake i vanlig trening igjen etter ei uke. (Lagidrett på høyere nivå) Anonymkode: 24ee9...15e Høres veldig bra ut - gitt at forvarselet kom i rimelig tid. Jeg håper jeg rekker sykehus og det som må ordnes først. Vil tro det blir styrtfødsel her også. Anonymkode: eeb75...b33
Lorieen Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan skjønte du fødsel var på vei - hvor lang tid hadde du på deg? Jeg innstiller meg på ny styrtfødsel, men håper jeg skal få tilstrekkelig forvarsel til å rekke å plassere barna og komme meg til sykehus Anonymkode: eeb75...b33 Vannet gikk, og så kom riene umiddelbart. Ringte jordmor som akkurat rakk fram og fikk tatt på seg hansker før baby kom.
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Skrevet 17. april Lorieen skrev (1 minutt siden): Vannet gikk, og så kom riene umiddelbart. Ringte jordmor som akkurat rakk fram og fikk tatt på seg hansker før baby kom. Actionfylt!!! Men høres jo litt gøy ut også. Spent på hvordan min blir. Jeg gruer meg ikke. Men gøy å høre fra dere andre Anonymkode: eeb75...b33
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Skrevet 17. april Mamma har født fire. Rask og enkel fødsel. Anonymkode: 8cdcf...c0f
AnonymBruker Skrevet 17. april #11 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom «varselet» tyve min før, eller merket du tidligere at noe var på gang? Jeg har også hatt styrtfødsel, men fra 1-3 cm har jeg heldigvis merket rier og dermed skjønt at noe er på gang. Litt engstelig for at det bare plutselig skal skje denne gangen. ts Anonymkode: eeb75...b33 Det var null tegn før det, vi hadde besøk og satt og koste oss i grunn. Plutselig så kjente jeg at det var noe som var i gang, satte meg på gulvet, fikk hjelp til å dra av meg klær og fødte der og da. (Heldigvis min beste venninne på besøk.) Så det var jo ganske artig. Nummer 3 kom på 41 minutter så jeg var litt forberedt på at det kunne gå fort, men der rakk jeg liksom å tenke at det skulle komme en baby, med siste så skjønte jeg ikke det før kroppen min bokstavelig talt "spyttet ut" ungen i henda mine. 😅 Anonymkode: 129cc...d05
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Skrevet 17. april Alla mine fire fødsler har vært nesten identiske. Hadde jo best kontroll på den fjerde, siden forløpet var så kjent og jeg visste hva som kom. Anonymkode: 3fc5a...708
AnonymBruker Skrevet 21. april #13 Skrevet 21. april Forandrer kynnere og smerter i magen Seg når det nærmer seg fødsel? Jeg opplever mer ligamentsmerter nå - slik jeg også gjorde i starten av svangerskapet. Har det med fødsel å gjøre, eller bare det at babyen er større / plassmangel? Anonymkode: eeb75...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå