AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Mellom naboen og meg er det en bjørkeskog, jeg spurte naboen for fire år siden om lov å kutte toppene for utsikt og det var greit. For to år siden hadde trærne vokst såpass mye at de igjen sperret for utsikten, og jeg spurte naboen på nytt om å kutte toppene og han sa ja. Nå har det igjen gått to år, og toppene skulle vært kuttet på nytt. Kan jeg bare kutte som tidligere, eller må jeg igjen kontakte naboen? Må legge til at han er mye borte, og vanskelig å få tak i. Jeg har ikke kontaktinformasjon til han heller. Hadde vært så greit å fått gjort det nå i påsken da jeg har familie her til å hjelpe meg, men jeg tror naboen er borte på jobb og kommer ikke hjem før om flere uker. Anonymkode: b1e7d...877
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Du må selvfølgelig spørre på nytt og ikke bare ta deg tilrette. Anonymkode: 6c441...ae2 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Spør igjen, og spør om du kanskje kan kutte de litt lenger ned, siden de vokser så fort på 2 år. Han synes nok blir mas om dette skal skje annen hvert år. Anonymkode: 28573...5d3 4
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Spør igjen, men få en skriftlig avtale om at du kan ta trærne annenhvert år de neste 20årene. Anonymkode: e398a...7e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april Er det ikke mer hensiktsmessig å tynne ut skogen noe (med tillatelse)? Å trimme trærne gir da bare sterkere vekst? Anonymkode: 4b5da...04b 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april dette haster vel ikke fordi det er påske😄Ville ha kuttet kontrakt og appellert til naboens fleksible væremåte. Det er slik vi gjør "landet". spør pent så ordner det seg nok. Lykke til! Anonymkode: a2405...58c
AnonymBruker Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april En kutter da ikke toppen av trær! Hvis en ikke har plass til trær, så planter en busker. Anonymkode: 596aa...960 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå