AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Datter 12 år er inne i sin 4.uke med kraftig hoste. Fører stort sett til brekninger hver gang, slimhoste. Har er par runder på dagen (ofte ifb med mat), og har siste uka harr inntil 2 runder på natt (har vært oppi 5-7 på natten . ). Hun opplever at hun ikke får puste under hostekulene. Har vært hos lege 3 x på denne tiden(legevakt, vikar for fastlege og fastlege), hvor alle funn- crp, lytting på rygg og bryst konkluderer med langvsrig virus, det er visst noe som går. Hun og vi er slitne av å ikke sove på nettene, hun blir engstelig ved hosting grunnet opplevelse av lite luft. Hun har ikke hatt noe feber, vondt i hodet, har samme matlyst-er sliten og redd. Kjenner jeg blir irritert, når ingen vil teste henne for bronkitt, mykoplamsna, astma eller andre sykdommer som gir lignende symptomer. De hevder det er langvarig virus som vil gå over. Datter er utrolig lei nå, og selv om det observeres en liten bedring enn for 14 dager siden, er det fortsatt plagsomt. Siste beskjed hos lege var å ta kontakt igjen om hun ikke var blitt bedre på 14 dager. Så da er der vel bare å vente da, og støtte datter under hostekuler med redsel......håper virkelig det det er over snart Anonymkode: 4b921...8a2
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april kikhoste. Det går over, men er noe dritt mens det står på. Anonymkode: 20eff...43d 1
Mozart73 Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kikhoste. Det går over, men er noe dritt mens det står på. Anonymkode: 20eff...43d Rart legene ikke hr nevnt det med et ord....kan jo få medisin mot det, men nå er det forsent så lenge ut i....hvor lenge kan der vare slik hosting. Får skikkelig vondt av henne om det skal. holde på til sommeren liksom. Er det slimhoste ved kikhoste 3 Hun har fått forbud med gym og trening av oss siden det begynte. Har en overnattingscup helga etter påske som har vært en stor drøm å være med på....den utgår vel den også stakkars om det ikke bedrer seg.
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april Jeg ble testet forn15 ulike virus hos samme fastlege i jan, var ikke så plager som datter. Hadde ingen av de virusene jeg ble testet for, men likevel. Stusser på at ingen hsr villet teste henne selv om jeg hsr spurt om det . Anonymkode: 4b921...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april Kjøp en PCR test på apoteket som tester for både mykoplasma, covid og influensa. vi har hatt mykoplasma og min mann hadde også lungebetennelse Anonymkode: 2e08b...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå