Jette10 Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april (endret) Hunden min har alltid hatt ett rart forhold til min søster. Han er generelt veldig glad i mennesker, men har merket meg at han er overlegen mot min søster. Endret 17. april av Jette10
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Sier hei? Kanskje din søster ikke liker hunder? Anonymkode: 662be...0da
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Første som slo meg er at han kan ha utviklet følelser for henne. Mange menn blir "rare" og avvisende når de blir svak for noen Anonymkode: c0d93...b87
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Første som slo meg er at han kan ha utviklet følelser for henne. Mange menn blir "rare" og avvisende når de blir svak for noen Anonymkode: c0d93...b87 Det er en hund, ikke et menneske.... Anonymkode: 7fde5...df1
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er en hund, ikke et menneske.... Anonymkode: 7fde5...df1 Sorry hehe, skummet bare raskt gjennom. Leste nå at han tisset på stolen Anonymkode: c0d93...b87
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april hunder scanner mennesker og noen holder de seg unna. Det kan være lukt og mye mye mer. No big deal. Hunder er ikke kosedyr for alle og enhver. Anonymkode: ae175...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå