AnonymBruker Skrevet 17. april #41 Del Skrevet 17. april Det verste for meg er mangel på alenetid og mangel på søvn. Anonymkode: fcd06...d6e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #42 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At man ikke nødvendigvis bare kan gå seg en tur når det blir for mye. Og det blir til tider for mye. For noen ganger står jeg og diskuterer med en liten, sta versjon av meg selv. De periodene beskjeder må gis x antall ganger. Den dårlige samvittigheten når de har sovnet de dagene det overnevnte har skjedd og jeg ikke har klart å beholde fatningen. ... Og at du må undertrykke trangen til å skrike ut banneord og forbannelser 😂 Anonymkode: ac379...7b5 Haha du må bare begynne med kreativ liksom-banning "FARAO I HAVARIET!" "JERNRIKE KLIPPE!" "FORBASKA HØNE!" "FLIPPETRYNE!" Anonymkode: 7e69b...a53 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #43 Del Skrevet 17. april At de er SÅ pålogget fra det sekundet de åpner øynene 😅 Jeg er en ekstremt tungstartet og morgengretten person som ønsker helst en time fred og fjorten kopper kaffe før jeg blir snakket til - mens ungene har bånn gass fra før de har kommet utav senga. Å bli vekket med viltert og intenst "MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA VET DU HVA?!?!?!" Og så en lang avhandling før jeg har fått opp øynene kl. 05.30 om morgenen, det er ikke jeg så skrekkelig glad i🤭 Anonymkode: aaee4...3b6 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #44 Del Skrevet 17. april Jeg synes det er slitsomt å pakke så mye. Liksom, pakke matpakker. Tursekk. Pakke til turn, aktiviteter. Pakke ekstra drikkeflaske og skiftetøy, småmat og leker. En enkel helgetur blir flere bagger og poser med ting og tang. Å alltid være «på», det vil si fra jeg starter dagen til ungen har sovna i 19-20 tiden er jeg hele tiden påkobla. Full fart fra morgenen, lage matpakke, er på jobb, henter i bhg, kjøper mat, lager mat, rydder og vasker etterpå, er på aktiviteter, møter andre barn og foreldre, vasker helsikes mye klær, besvarer store og små spørsmål (heeeele dagen), smårydder og leker og snakker og lærer bort. Noen ganger vil jeg så gjerne bare spise sjokolade til middag og se TV. Anonymkode: b88ea...6b2 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. april #45 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gir slags tankegang er det folk har egentlig? «Hva er kjipest med å ha barn ? « Er det om å gjøre å grave opp mest mulig dritt ang det å være forelder? Voks opp og begynn å bruk hodet Anonymkode: 68e86...73b Alt i livet har plusser og minuser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #46 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): At de er SÅ pålogget fra det sekundet de åpner øynene 😅 Jeg er en ekstremt tungstartet og morgengretten person som ønsker helst en time fred og fjorten kopper kaffe før jeg blir snakket til - mens ungene har bånn gass fra før de har kommet utav senga. Å bli vekket med viltert og intenst "MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA VET DU HVA?!?!?!" Og så en lang avhandling før jeg har fått opp øynene kl. 05.30 om morgenen, det er ikke jeg så skrekkelig glad i🤭 Anonymkode: aaee4...3b6 Ååh 😂. Det å bli vekket grytidlig av "mamma? Hvorfor kan maur gå oppå sand?" og før du rekker å i det hele tatt samle deg nok til å registrere spørsmålet ordentlig: "hvorfor er vann vått når papir ikke er det og hvis jeg var en bæsj, hadde du tråkket på meg da? Mamma, hvorfor heter det genser? Har du laget frokost, mamma?" Sweet jesus 😂😍❤️ Anonymkode: ac379...7b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #47 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uforutsigbarhet, lite egentid og uendelige mengder med husarbeid. Anonymkode: 73229...007 Jepp. Legg til omgangssyken, og minstemanns Aperger-diagnose. Og hvor dårlig barn er for forholdet og psyken. Anonymkode: f952b...651 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #48 Del Skrevet 17. april Omgangssyken er det verste. Og snart har vi to barn, jeg synes det var grusomt med omgangssyke med bare ett. Huff, gruer meg allerede. Anonymkode: 718ad...27f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #49 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha du må bare begynne med kreativ liksom-banning "FARAO I HAVARIET!" "JERNRIKE KLIPPE!" "FORBASKA HØNE!" "FLIPPETRYNE!" Anonymkode: 7e69b...a53 Istedenfor faen roper jeg nå ut FANTORANGEN, til podens store glede 😂😂😂 Anonymkode: c912c...bcf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #50 Del Skrevet 17. april At man i enkelte andres øyne er ett med barnet sitt. Får barnet en gave har «jeg fått det». Anonymkode: 9886a...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #51 Del Skrevet 17. april Bekymringer. Alt det andre som våkenetter,sykdom,trassalder og mangel på egentid blir man jo ferdig med etterhvert. Bekymringene er der for alltid,selvom barnet blir voksen.... Anonymkode: a1453...ed5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #52 Del Skrevet 17. april stå opp tidlig Anonymkode: 9b481...e89 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #53 Del Skrevet 17. april At man fant en udugelig mann som ble barnefar, og at man kort tid etter ble alenemor på heltid med alt det ansvaret det innebærer. Kjipt med lite egentid, bekymringer for fremtiden, økonomiske bekymringer fordi man har barn å forsørge, og dette med grensesetting og oppdragelse. Det kan væe uhyre vanskelig å være konsekvent når barnet gråter, fordi det føler at du er for streng og det føles urettferdig. Anonymkode: 3e0c3...86a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #54 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): At man ikke nødvendigvis bare kan gå seg en tur når det blir for mye. Og det blir til tider for mye. For noen ganger står jeg og diskuterer med en liten, sta versjon av meg selv. De periodene beskjeder må gis x antall ganger. Den dårlige samvittigheten når de har sovnet de dagene det overnevnte har skjedd og jeg ikke har klart å beholde fatningen. ... Og at du må undertrykke trangen til å skrike ut banneord og forbannelser 😂 Anonymkode: ac379...7b5 Skulle ønske man fikk utdelt et klippekort med pauser når man fikk barn, så man en gang i blant kunne trykke på pauseknappen. For eksempel når man er utslitt i hodet av jobb og pms eller når man er så trøtt at hele kroppen verker. Anonymkode: 03f61...d7f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #55 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): At man ikke nødvendigvis bare kan gå seg en tur når det blir for mye. Og det blir til tider for mye. For noen ganger står jeg og diskuterer med en liten, sta versjon av meg selv. De periodene beskjeder må gis x antall ganger. Den dårlige samvittigheten når de har sovnet de dagene det overnevnte har skjedd og jeg ikke har klart å beholde fatningen. ... Og at du må undertrykke trangen til å skrike ut banneord og forbannelser 😂 Anonymkode: ac379...7b5 Skulle ønske man fikk utdelt et klippekort med pauser når man fikk barn, så man en gang i blant kunne trykke på pauseknappen. For eksempel når man er utslitt i hodet av jobb og pms eller når man er så trøtt at hele kroppen verker. Anonymkode: 03f61...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #56 Del Skrevet 17. april At man må stå opp kl 07.00 når det er hverdag. og klestøy må vaskes, tørkes og brettes 😂 Anonymkode: 85871...53d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #57 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At man må stå opp kl 07.00 når det er hverdag. og klestøy må vaskes, tørkes og brettes 😂 Anonymkode: 85871...53d Er det ikke vanlig å stå opp kl. 7 på en hverdag? Anonymkode: 3e0c3...86a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #58 Del Skrevet 17. april 3 hours ago, AnonymBruker said: Å måtte forholde meg til andres barn og deres foreldre! Samt skolen og det offentlig. Anonymkode: 994eb...fcd Dette er en av grunnene som skremmer meg fra å få barn. Følelsen at barnet mitt ikke er mitt men eies av samfunnet, alle reglene og kravene. At man ikke kan kle de som de vil eller vise de den underholdningen/musikken man synes er vakrest for da havner de utenfor. Man må finne seg i at de blir påvirket av det moderne samfunnet, med all hjernedød underholdning på tv og TikTok. Anonymkode: 9d674...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #59 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle bekymringene på vegne av barnet, meg selv og fremtiden. Anonymkode: b559f...813 Bekymringene også. Anonymkode: 1c618...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #60 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Bekymringer. Alt det andre som våkenetter,sykdom,trassalder og mangel på egentid blir man jo ferdig med etterhvert. Bekymringene er der for alltid,selvom barnet blir voksen.... Anonymkode: a1453...ed5 Jeg ville si akkurat det samme. Det slutter aldri. Anonymkode: 1c618...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå