AnonymBruker Skrevet 17. april #21 Del Skrevet 17. april For meg er det at det hele tiden skjer noe og at det omtrent aldri er helt stille. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Folk som misliker barn. Ref en tidligere tråd her Anonymkode: a4d7d...008 Så det er ingenting du misliker ved å ha barn? Anonymkode: 7e69b...a53 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #22 Del Skrevet 17. april Å tilbringe påsken på sykehuset. Anonymkode: da697...3ca 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #23 Del Skrevet 17. april Foreldremøter, vennegrupper og guttevenner med mopebil Anonymkode: a036b...430 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #24 Del Skrevet 17. april Hva gir slags tankegang er det folk har egentlig? «Hva er kjipest med å ha barn ? « Er det om å gjøre å grave opp mest mulig dritt ang det å være forelder? Voks opp og begynn å bruk hodet Anonymkode: 68e86...73b 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #25 Del Skrevet 17. april All ekstra bekymring, ekstra husarbeid og rydding, mister frihet og spontanitet. Men de positive sidene oppveier hundre ganger de negative, kunne ikke tenke meg å ikke ha barn. Anonymkode: 2dc25...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #26 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det vits å være negativ?🙄 Jeg kommer ikke på noe er så takknemlig for mine barn er isåfall så ubetydeligt. Det man fokuserer på blir større. Anonymkode: 2b10a...1bb Du har helt rett. Det er slikt negativt fokus som er grobunn for depresjon. Anonymkode: 036cd...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #27 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva hater du mest som forelder? Anonymkode: 7e69b...a53 Å måtte forholde meg til andres barn og deres foreldre! Samt skolen og det offentlig. Anonymkode: 994eb...fcd 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #28 Del Skrevet 17. april Bekymringene som følger med alle aldre. De vil alltid være barna dine, og bekymringene er der selv om de er blitt ansvarlige voksne. 😅 Anonymkode: 69805...217 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #29 Del Skrevet 17. april At jeg ble psykisk syk, og egentlig ikke har kapasitet til å være forelder. Så i praksis er jeg dødssliten og på strekk hele tiden. Kombinasjonen av å gjøre så godt man kan og samtidig ha evig dårlig samvittighet. Lurer på om fysisk syke mødre føler det likt? Anonymkode: c67a1...b30 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #30 Del Skrevet 17. april Måtte forholde meg til andre foreldre, som jeg har null til felles med og som er totalt forskjellig fra måten vi selv er foreldre. Forholde meg til foreldre som skal detaljstyre og overvåke ungene sine til langt opp i tennårene.. Anonymkode: 297c0...079 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #31 Del Skrevet 17. april Nesten total mangel på frihet for meg selv. Anonymkode: 03f61...d7f 2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #32 Del Skrevet 17. april Bekymringer ifm. med venner og skole. DUGNADER, en enorm mengde med dugnader som ikke barna kan gjøre selv.. I tillegg til verv på skole og bli med på deres fritidsaktiviteter = lite egen fritid. Rot, klesvask og å måtte drasse med seg mye mer enn en voksen trenger overalt... 🤪 Godt det veies opp med all kjærlighet for det er mye ekstra å ha unger! 😅❤️ Anonymkode: ea3a8...336 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #33 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vits å være negativ?🙄 Jeg kommer ikke på noe er så takknemlig for mine barn er isåfall så ubetydeligt. Det man fokuserer på blir større. Anonymkode: 2b10a...1bb Er bare for å få ut litt frustrasjon. Livet er ikke enkelt hele tiden, og alt er ikke bra hele tiden selv om det finnes mye godt i livet🙂 Anonymkode: 7e69b...a53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuvia Skrevet 17. april #34 Del Skrevet 17. april Bekymringene for deres framtid, bekymring for å være vest mulig foreldre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #35 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nesten total mangel på frihet for meg selv. Anonymkode: 03f61...d7f Ja, dette er det største offeret når man får barn. Det er slitsomt. Anonymkode: 7e69b...a53 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #36 Del Skrevet 17. april Jeg har 1 åring og det jeg misliker til nå er at jeg har tilnærmet 0 fritid, hen er på hele tiden og jeg har ikke sovet på snart 1 år, jeg er sliiiten hele tiden. Så evt timer med fritid går til søvn. Meg og mannen er aldri kjærester mer, men foreldra og prosjekt-familie medarbeidere. Men regner med at alt det er midlertidig. Anonymkode: 4185f...848 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #37 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, dette er det største offeret når man får barn. Det er slitsomt. Anonymkode: 7e69b...a53 Enig. Det er vanskelig for folk å forstå hvor låst man blir med småbarn før barnet deres kommer - fordi de er så vant til å kunne dra hvor de vil, særlig om kveldene. Anonymkode: 060ce...bcd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #38 Del Skrevet 17. april Egentlig bare at jeg må jobbe når jeg har småbarn, litt stress å levere og rekke jobben da barnehagen ikke ligger ved hjemmet. Anonymkode: fa4bc...5c4 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #39 Del Skrevet 17. april At man ikke nødvendigvis bare kan gå seg en tur når det blir for mye. Og det blir til tider for mye. For noen ganger står jeg og diskuterer med en liten, sta versjon av meg selv. De periodene beskjeder må gis x antall ganger. Den dårlige samvittigheten når de har sovnet de dagene det overnevnte har skjedd og jeg ikke har klart å beholde fatningen. ... Og at du må undertrykke trangen til å skrike ut banneord og forbannelser 😂 Anonymkode: ac379...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #40 Del Skrevet 17. april 1. Bekymring for framtida. Er eg god nok i forhold til andre? 2. Søvnmangel i forbindelse med sjukdom. Alt blir tyngdre når man er stuptrøtt. Anonymkode: 33dc9...911 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå