Gå til innhold

Når jeg er med en dame vs når jeg er alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette skulle jeg veldig gjerne fått et godt svar på. Når jeg er alene, beveger meg rundt i byen, på kafé, kollektiv, svømmehall osv osv, så får jeg veldig lite blikk og oppmerksomhet fra damer. Fellesnevneren er at jeg er alene.
Men, så snart jeg er på date eller med venninner, da får jeg plutselig lange blikk fra alle kanter. Jeg kan gå på de samme stedene som jeg går når jeg er alene, men oppmerksomheten jeg får er faktisk i overkant mye. 

Hvor er logikken her? Hvorfor blir jeg plutselig et blikkfang med en dame ved min side? Hadde noen villet gi meg tilsvarende oppmerksomhet når jeg er alene er det en sjans for at jeg vil gjengjelde den. 

Anonymkode: 6a357...2c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De grubler og stirrer og grubler litt mer. Er du faren eller kjæresten? (Selvopplevd...)

Anonymkode: 116c2...1a3

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn tar helt normal høflighet som et tegn på seksuell interesse, så da unngår vi ofte øyekontakt og smil for å slippe å bli sjekket opp. Når mannen går sammen med en annen kvinne oppfattes han som enten opptatt og dermed trygg, eller vurdert av en annen kvinne som trygg nok til å være venn med, så det er mindre risiko forbundet med å oppføre seg normalt rundt ham.

Evt. det AB over sa :P

Anonymkode: 42aac...6c2

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjent fenomen det at en mann med "godkjentstempel" fra andre kvinner automatisk får en pluss i boken hos andre kvinner. Merket det ofte selv også, ikke bare når jeg er med andre kvinner, det holder at de vet jeg er i forhold.

Folk bortforklare slikt med at en har en annen utstråling og selvsikkerhet i forhold, men jeg kjøper ikke den, føler jeg er den samme, jeg tror det er så enkelt som at det blir sett på som positivt at andre kvinner synes en er en bra mann, at det er en trygghet i at det er større sjanse for at dette er en bra mann sammenlignet med en som ikke har tiltrukket seg en kvinne på 5 år 

Anonymkode: cc043...33d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

slippe å bli sjekket opp

Stakkars deg...

Anonymkode: 3293d...1ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Stakkars deg...

Anonymkode: 3293d...1ed

?

Anonymkode: e1570...d44

AnonymBruker
Skrevet

preselection, damer slipper å sjekke om du er en god mann når en annen dame allerede har godkjent deg.

Anonymkode: 8d48f...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...