AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Jeg skal flytte ca 100 km vekk fra stedet jeg jobber. Jeg jobber turnus og skal derfor kjøre/busse mellom jobb og arbeid. Siden det ta rundt halvannen time hver vei har jeg også sett på muligheten for å ha en liten pendlerbolig på stedet hvor arbeidsplassen min er for å slippe svært lange dager med kjøring. Er det noen som har erfaring med dette? Hva vil lønne seg økonomisk? Anonymkode: 0722b...45e
NakenPanda Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Pendlerbolig er bare skattemessig fradragsberettiget i 24 mnd. Deretter er det lite fradrag for ukentlig pendling
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Dette kan pendlere trekke fra Anonymkode: 30a44...3d0
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Takk for svar. Er klar over dette. Har likevel lyst til å høre om andres erfaringer. Ts Anonymkode: 0722b...45e
Ny Bruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april Ingen av delene er lønnsom. Det beste er å finne jobb på den nye plassen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå