AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Jeg er sammen med en fantastisk mann i et relativt nytt forhold (1,5 år) og kjenner nå på usikkerhet rundt det at han plutselig skal begynne å kjede seg og forlate meg. Det er ingen reelle indikasjoner på det, men hodet mitt spinner helt ut av kontroll og jeg kjenner at jeg nå begynner å selvsabotere i et desperat forsøk på å få kontroll på situasjonen. Om det da blir slutt kan jeg si til meg selv at jeg styrte prosessen selv, ikke at jeg var all in men ble dumpet. Jeg kommer fra et langt forhold tidligere og er ikke vant til å være redd for å miste. Denne mannen er en god mann som jeg ønsker å være sammen med for alltid ❤️ For å få til det, må jeg slutte å overtenke alt. Men hvordan skal jeg klare det? Anonymkode: 6f7ce...e74 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Jeg kjenner meg igjen. Og gjorde det samme selv, i et langt forhold med barn. Så nå er jeg skilt, og svært ulykkelig.😭 Du er kommet lenger enn jeg var, for du er i alle fall klar over det mens du fortsatt er i et forhold. Jeg jobber hardt med å lære meg å ikke la usikkerheten ta overhånd. Men jeg er ikke i et forhold så jeg kan finne ut om jeg faktisk hadde klart det. Jeg vet nå hvor utrolig grusomt det er å leve med at forholdet tok slutt på grunn av min usikkerhet, så jeg tror det alene kan være påminner nok for min del på at jeg bare må stole på at en kjæreste er det fordi han faktisk ønsker det og ikke har tenkt å dra noe sted. (Selv om jeg ikke tror en ny kjæreste ligger i kortene for min del dessverre, jeg savner fortsatt eksen så mye at jeg ikke klarer tenke på å skulle finne en ny) Men for å oppsummere, tenker jeg kanskje det beste er å huske på at det er MYE verre å måtte leve med at det er du selv og din usikkerhet som gjorde at et forhold røk, enn at det var den andre parten som dro. Jeg vet ikke om jeg noen gang kan tilgi meg selv fordi jeg lot usikkerheten rote til alt på den måten. Det hadde vært enklere om det var "ute av min makt" at det ble slutt. Jeg hadde drømmelivet, men ble så usikker at jeg skjøv han lenger og lenger vekk. Og nå har jeg mistet absolutt alt😭 Anonymkode: 5fa58...1e6 4
Virrevirrevapp Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Hvordan reagerer han når du selv-saboterer, da?
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Jeg sliter med det samme. Er i ett enda nyere forhold. Men jeg tar meg i nakken og tvinger meg til å tenke ; dette skal gå bra. Jeg fortjener kjærlighet som alle andre. Og det er bare å gi alt man har til forholdet. Går det ikke så kan man iallefall si man har prøvd det man kunne. Man må bare tenke at dette går bra. Få opp selvtilliten din . Jobb med å se de fine tingene i deg selv , hver dag! Anonymkode: 4b600...7d7
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Hvordan reagerer han når du selv-saboterer, da? Ja ikke sant. Det helt sikkert hans feil ts er så usikker. Det er helt uaktuelt å kvinner har selvinnsikt. Mannen skal ta absolutt alt ansvar for kvinners lykke. Anonymkode: 1294e...eef
Virrevirrevapp Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja ikke sant. Det helt sikkert hans feil ts er så usikker. Det er helt uaktuelt å kvinner har selvinnsikt. Mannen skal ta absolutt alt ansvar for kvinners lykke. Anonymkode: 1294e...eef Hæ? Det var en helt syk tolkning av det jeg skrev...Jeg spurte etter hva som skjer i dynamikken deres.
Fjellmannover190 Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Jeg har møtt noen damer som klarer å bli så usikre på om jeg er ekte og om jeg blir, at de har klart å bli selvprofiterende, og det ble slutt. Dette har vært vesentlig kortere forhold en dine. Felles er at de har følt at jeg har vært for bra for de, og jeg har aldri tenkt på det. Også har de sett etter ting som bekrefter dette. Vi prøvde å prate oss rundt det, men fikk det ikke til. Det føltes som et sjalusidrama og i den sterkeste , gjensidige forelskelsen jeg har opplevd så opplevdes det som om at alt ble til slutt misforstått og at hun ikke stolte på meg. Prøv å prat om det og finn måter du kan få bekreftelse og trygghet. Du må klare å stole på han og lete etter bekreftelser på at han er din, ikke omvendt 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april Både kjæresten min og jeg har de samme tankene rett som det er. Jeg klarer å snakke om de, men ikke han. Så han utagerer noen ganger med ting som "du burde slå opp" eller "kanskje du burde gå fra meg" (for å slippe å oppleve at jeg slår opp så vil han heller tvinge meg vekk). Det er slitsomt! Men vi går i parterapi så vi får utløp for det meste der. Anonymkode: 58c36...ca9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april Fjellmannover190 skrev (På 17.4.2025 den 16.46): Du må klare å stole på han og lete etter bekreftelser på at han er din, ikke omvendt Dette er blant det mest klartenkte jeg har lest på veldig lenge🏆 Anonymkode: f30b9...0b9 1
Gjest pop up bruker Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april (endret) AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 12.51): Jeg er sammen med en fantastisk mann i et relativt nytt forhold (1,5 år) og kjenner nå på usikkerhet rundt det at han plutselig skal begynne å kjede seg og forlate meg. Det er ingen reelle indikasjoner på det, men hodet mitt spinner helt ut av kontroll og jeg kjenner at jeg nå begynner å selvsabotere i et desperat forsøk på å få kontroll på situasjonen. Om det da blir slutt kan jeg si til meg selv at jeg styrte prosessen selv, ikke at jeg var all in men ble dumpet. Jeg kommer fra et langt forhold tidligere og er ikke vant til å være redd for å miste. Denne mannen er en god mann som jeg ønsker å være sammen med for alltid ❤️ For å få til det, må jeg slutte å overtenke alt. Men hvordan skal jeg klare det? Anonymkode: 6f7ce...e74 Du tvinger deg selv til å tenke rasjonelt, og minner deg selv på det daglig. Jeg hadde vært igjennom flere dårlige forhold hvor alt var av og på hele tiden, og da jeg endelig traff en bra fyr var jeg i ferd med å støte han fra meg fordi han var for bra og for stabil, selv om det var akkurat det jeg ønsket og ville ha, men det var ikke det jeg var vant til. Jeg gikk igjennom ofte kjæresten jeg faktisk ville ha en relasjonntil, og så det opp mot ham jeg hadde nå, og han tikket av i alle boksene. Jeg gjentok dette hver gang jeg ble usikker. Nå er vi på 6 året ❤ Endret 18. april av pop up bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå