Gå til innhold

Mannen har invitert sin familie på 17. mai igjen 😒

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så du tar meg på at jeg er ufin tilbake i stedet for å ta den som er ufin først? Merkelig. Kanskje du mener at jeg skal stelle istand en hyggelig grillfest på 17. mai for henne i stedet, for å være litt grei, slik noen mener TS skal gjøre for den kjipe mannen sin?

Anonymkode: 9f593...e98

Jeg har ikke vært ufin , men jeg synes du var ufin mot brukeren 

Anonymkode: 4c0c2...029

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tråden følger den klassiske oppskriften. 

Legge ut noe horribelt en partner/venninne/svigermor har gjort, og sanke masse sympati
Vente noen timer, og så legge ut nå har jeg snakket med ham/hen/henne og stått opp for meg selv i triumf
Sanke hyllest for hvor flink man har vært

Anonymkode: 95ca8...b1c

😂👏

AnonymBruker
cafflatte skrev (40 minutter siden):

Står det noe sted at ts har avlyst?

Ja. Hun har avlyst. Gjorde det selv, mens mannen så på. Sa de var opptatt på skolen den dagen, at mannen hadde glemt det.

Anonymkode: cf5d9...195

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 21.03):

TS  igjen:

Det jeg endte opp med å gjøre i dag var å bare trumfe igjennom og avlyse hele greia. Satte meg i stua ved siden av mannen. Ringte først svigerinne, snakket så ført at hun ikke slapp til. Sa at jeg dessverre må avlyse grillinga hos oss, fordi mannen hadde helt glemt at vi skal være på skolen hele dagen. Der hadde vi tatt på oss så mye at hele dagen kommer til å gå med der. Surrete som mannen er, hadde han helt glemt det da han inviterte. Så grilling hos oss på 17mai blir det ikke, dessverre. Men vi tar det igjen en annen gang. Hils mannen og unga. God påske 😅

Så ringte jeg svigermor, sa nøyaktig det samme. 
Sa god påske og la på før hun rakk å komme med innvendinger. 

Føler det ble den beste løsningen her. Mannen satt å måpte, men det får bare være. Sa tydelig ifra at nå er det avlyst. Han kan enten bli hjemme på nasjonaldagen eller dra bort til svigerinna/svigers, men vi skal ikke ha besøk. 

Anonymkode: 3b654...37e

Bra, Nøyaktig som jeg ville gjort det, noe kan man ta ansvar for selv. 

Anonymkode: 7cd71...48d

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har ikke vært ufin , men jeg synes du var ufin mot brukeren 

Du synes jeg var ufin mot brukeren som var ufin mot TS, så du tar meg, men ikke brukeren som var ufin mot TS. Merkelig.

Anonymkode: 9f593...e98

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bra, Nøyaktig som jeg ville gjort det, noe kan man ta ansvar for selv. 

Men det burde ikke være nødvendig. Tror ikke forholdet er liv laga i lengden hvis man må holde på sånn. Han spiller jo ikke på lag med kona, men kjører sitt eget løp. Det hun tar all arbeidet, og han bare er på det som er morro.

Ts: får han deg til å le enda. Eller forsvant humoren sammen med romantikken.

• Liker 4
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tråden følger den klassiske oppskriften. 

Legge ut noe horribelt en partner/venninne/svigermor har gjort, og sanke masse sympati
Vente noen timer, og så legge ut nå har jeg snakket med ham/hen/henne og stått opp for meg selv i triumf
Sanke hyllest for hvor flink man har vært

Anonymkode: 95ca8...b1c

Er du ukjent med hvordan et debattforum fungerer? Selvsagt finnes det en haug tråder med likelydende tema og samme mønster på Norges største debattforum som har eksistert i ørten år. Eller tenker du at menneskeheten har diskutert ferdig?

Anonymkode: 36cab...44c

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker

Jeg hadde tatt med barna og dratt til min egen familie 😊 eventuelt sagt til mannen at han får stå for alt av oppdekning, grilling, opprydning etc, i tillegg får han handle inn til dette selv og ikke av deres felles penger. Når dagen kom hadde jeg ikke løftet en finger for noen andre enn meg selv og barna. 

Anonymkode: 5b5f3...4bb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg hadde tatt med barna og dratt til min egen familie 😊 eventuelt sagt til mannen at han får stå for alt av oppdekning, grilling, opprydning etc, i tillegg får han handle inn til dette selv og ikke av deres felles penger. Når dagen kom hadde jeg ikke løftet en finger for noen andre enn meg selv og barna. 

Anonymkode: 5b5f3...4bb

Hun prøvde det i fjor. Da ble det ikke vasket opp på flere dager og alt begynte å lukte. Så ts ga opp og vasket. Så han vet ikke må vaske opp etterpå, han bare venter det ut. Han kan ikke være glad i henne. Da hadde han bidratt. Kan ikke forestille meg å skulle behandle en partner på denne måten. Det er undertrykkende og utnyttende. :sukk:

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men det burde ikke være nødvendig. Tror ikke forholdet er liv laga i lengden hvis man må holde på sånn. Han spiller jo ikke på lag med kona, men kjører sitt eget løp. Det hun tar all arbeidet, og han bare er på det som er morro.

Ts: får han deg til å le enda. Eller forsvant humoren sammen med romantikken.

Noen ganger har partnere «kort hukommelse» og ønsketenker og presser gjennom ting, da er det bra ts setter foten ned, har ikke hatt for vane før. Ja, mannen virker som drittsekk, men nå handlet tråden om hvordan håndtere 17. mai

Flotters du kom på en løsning, satte både mannen og familien hans på plass og sto opp for deg selv❤️ Du har all grunn til å være stolt av deg selv, og kan tenke meg du føler på en enorm lettelse i tillegg:nikke:

Endret av Klokkeblomst_85
  • Liker 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...