Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

spørsmål til dere menn, Hva vil det ligge i ordet «vil ha deg» 

en mann sa dette til meg, har ligget med han mange ganger, men gått to uker siden jeg traff han og han vil jo gjerne se meg oftere.

Anonymkode: 1fa79...8e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han er kåt på deg.

Ikke på noen måte betyr det at han ser på deg som en romantisk partner utifra det du beskriver.

Anonymkode: 13cef...f1e

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

spørsmål til dere menn, Hva vil det ligge i ordet «vil ha deg» 

en mann sa dette til meg, har ligget med han mange ganger, men gått to uker siden jeg traff han og han vil jo gjerne se meg oftere.

Anonymkode: 1fa79...8e0

Jeg kan umulig vite hva denne mannen mente når han sa disse ordene. Det kommer nok også litt an på settingen det ble sagt i. 

Det kan bety at han er kåt og vil ha sex med deg, men det kan også bety at han er forelsket i deg og vil at du skal være kjæresten hans.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært meg - og jeg har selv sendt av gårde slike meldinger. Så hadde det betydd noe så enkelt som at jeg vil ligge med deg her og nå. Ikke noe mer enn det. En slik melding gjør deg ikke nærmere et forhold om du ikke allerede er det, men er du i et forhold og får en slik melding av kjæresten din - så er du på en veldig god plass i forholdet

Anonymkode: 64029...4f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At han savner å putte tissen sin inn i deg?  

Anonymkode: e0546...87e

AnonymBruker
Skrevet

At jeg vil inni deg, enkelt og greit.

Anonymkode: 343f5...412

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

han vil pule

Anonymkode: 79df2...369

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde det vært meg - og jeg har selv sendt av gårde slike meldinger. Så hadde det betydd noe så enkelt som at jeg vil ligge med deg her og nå. Ikke noe mer enn det. En slik melding gjør deg ikke nærmere et forhold om du ikke allerede er det, men er du i et forhold og får en slik melding av kjæresten din - så er du på en veldig god plass i forholdet

Anonymkode: 64029...4f6

Godt forklart ja!

Anonymkode: 13cef...f1e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vi ute og griper etter halmstrå igjen?

Anonymkode: 5330b...b08

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tolker det som at han vil pule ja 😆 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han vil pule.

Anonymkode: 4848a...fad

• Liker 1
Skrevet

han vil pule

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på sammenhengen. Sannsynligvis betyr det at han vil ha deg seksuelt, men kan også bety at han vil ha deg som romantisk partner.

Umulig å si uten å vite hvilken sammenheng han sa det i

Anonymkode: 23fd9...135

• Liker 1
Skrevet

Det kan bety at han vil ha deg i senga, eller det kan bety at han vil ha et forhold med deg. Fasiten er det vel bare han som vet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom tilfeldigvis over denne for et par dager siden. Utrolig bra sagt, fikk noen aha øyeblikk i løpet en de knappe 25 minuttene.

Anbefaler alle å høre denne. 

Jeg er 48, skulle virkelig ønske noe hadde sagt noe lignende til meg mye tidligere i livet. Spesielt vi som har en tendens til å havne i toxic forhold igjen og igjen trenger slike rett frem apde for en spade beskjeder

Anonymkode: a995c...189

AnonymBruker
Skrevet

Glemte linken 😅

Anonymkode: a995c...189

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker menn er enkle sjeler. Dem er ikke slik vi kvinner er. Analyserer alt mulig. Han vil ligge med deg. Vil han ha et forhold så har han sagt det. 

Anonymkode: c5d0f...491

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe menn skriver klokka 2 etter en tur på byen

Iogmed det er søndag idag, så stemmer kanskje det?

Anonymkode: bd664...ce6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...