Gå til innhold

Tips til litt pene, komfortable sko?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på utikikk etter litt pene hverdagssko som kan passe til både jeans, dressbukser og evt kjole/skjørt. Går mest i bukser og mye i jeans. Har sett på loafers, men de passer ikke helt min stil. Trenger ikke tips om sneakers, det har jeg. Er lave Dr Martens helt ut? Noe annet som kan passe? Liker litt klassisk, litt androgyn stil, men samtidig avslappet. Ikke for “damete” - heller litt mer over i “rocka”.

Anonymkode: 51a10...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan Aurlandssko være noe? Eller kommer de under det en kaller loafers? Jeg er ikke god på alle disse moderne kallenavna på ting

Anonymkode: 21065...e31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan Aurlandssko være noe? Eller kommer de under det en kaller loafers? Jeg er ikke god på alle disse moderne kallenavna på ting

Anonymkode: 21065...e31

De er fine og av god kvalitet. Men blir litt for loafer-aktige for meg. Vil ikke ha loafers, fordi det har “alle” nå, og vipps så er de utrendy igjen. Vil ha sko som er såpass klassiske at jeg kan ha dem i mange år. Gjerne litt sånn dress-sko til herre med snøring/lisser. Og må være i skinn av god kvalitet. Sorte eller mørkebrune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sapatos sandaler! 

Anonymkode: 8393f...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vagabond Ellis, Heidi eller Samira kanskje? 
Komfortable kvalitetssko som kommer i ulike modeller mtp snøring eller spenne, tå osv. 

Anonymkode: e6485...533

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har vært for svak i beskrivelsen av stilen din her, jeg hadde aldri tatt i noe av forslagene 😅 (Bortsettfra den som kommenterte samtidig som med, kule forslag!)

Lave dc Martens må jo være perfekt, enkle, tidløse, god kvalitet, passe til alt. Og alt annet enn søtt og damete 😎

Endret av Teyla
Lagt til ()
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dr Martens er er så i vinden igjen. Jeg kjøpte meg lave. Men da med hæler siden jeg har noen bokser som er litt lenger i bena som jeg bruker egentlig på finsko høye hæler. 

Anonymkode: 8dbf8...fea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for gode tips! Skal definitivt sjekke ut lave Dr Martens samt de fra Vagabond nevnt over her :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sapatos sandaler! 

Anonymkode: 8393f...041

Kikka på de nå. Noen av dem var ikke så verst, men generelt har jeg litt sandalangst og tyr til Birkenstock når sommervarmen krever det. Synes mange damesandaler ser veldig kjerring ut, dessverre. Akkurat nå ser jeg etter lukkede sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er på utikikk etter litt pene hverdagssko som kan passe til både jeans, dressbukser og evt kjole/skjørt. Går mest i bukser og mye i jeans. Har sett på loafers, men de passer ikke helt min stil. Trenger ikke tips om sneakers, det har jeg. Er lave Dr Martens helt ut? Noe annet som kan passe? Liker litt klassisk, litt androgyn stil, men samtidig avslappet. Ikke for “damete” - heller litt mer over i “rocka”.

Hvor gammel er du? Personlig driter jeg litt i om det er «in» så lenge jeg liker det. Skal du bruke de nå utover sen vår/sommeren  kan doc Martens være litt varmt? Men mulig det er tilbud nå også får du brukt de litt før du har de til høsten igjen. Anbefaler ellers Converse ( de brede modellene er best for mine føtter) og også Vans. 

Anonymkode: 890e5...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvor gammel er du? Personlig driter jeg litt i om det er «in» så lenge jeg liker det. Skal du bruke de nå utover sen vår/sommeren  kan doc Martens være litt varmt? Men mulig det er tilbud nå også får du brukt de litt før du har de til høsten igjen. Anbefaler ellers Converse ( de brede modellene er best for mine føtter) og også Vans. 

Anonymkode: 890e5...e1b

Er 54. Men har alder noe å si her? Ja, DM blir nok for varmt til sommeren, men tenker å kjøpe sko i god kvalitet, som er litt tidløse, og som jeg kan ha lenge. Skal også tilbringe en del av sommeren i kjølige strøk.

Converse har jeg brukt siden tenåra, men ikke de siste åra. Men absolutt noe å vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Roci skrev (9 minutter siden):

Takk for gode tips! De øverste er uaktuelle grunnet kunstskinn. Men de andre likte jeg, og kanskje best den nederste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Noen som vet hvordan Vagabond-sko er på størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så fine! Og særlig i mørkebrun ❤️

Og super kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doris Becker skrev (Akkurat nå):

Og super kvalitet!

Fikk veldig lyst på dem i mørkebrunt. De oser kvalitet, passer til det meste og man kan ha dem i årevis. Perfekt! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk veldig lyst på dem i mørkebrunt. De oser kvalitet, passer til det meste og man kan ha dem i årevis. Perfekt! 

Dagestad reparerer og holder de flotte for deg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...