AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Hei! Jeg har en jente på 5 måneder som den siste tiden har begynt å gråte mye mer enn normalt – om morgenen pleiee hun å være en solstråle, men nå er hun mye mer misfornøyd . Nå gråter hun ofte etter bare 10-15 min våkentid, før kunne hun være fornøyd 1-2 timer. og virker generelt mer utilpass gjennom dagen. Hun har ikke feber og virker ellers frisk, men dette er veldig ulikt henne. Vi har så smått startet med fast føde (små smaksprøver av grøt og grønnsaker), og jeg lurer på om det kan være magen som reagerer? Hun har ikke bæsjet på 1.5 dager, noe som også er litt uvanlig for henne. Kan det være forstoppelse eller luft i magen som gjør at hun har vondt? Har noen opplevd lignende når de begynte med fast føde? Jeg kjenner meg litt rådvill og synes det er vondt å se henne så urolig når hun vanligvis er så fornøyd. Tar gjerne imot erfaringer og tips! Anonymkode: c4436...110
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Kan være tenner som kommer. Min fikk sin første når hun var 4 mnd. Anonymkode: 850a0...7e4
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Det trenger ikke være noe galt. De utvikler seg hele tiden, så kan være tenner eller bare generell misnøye. De vil gjerne mer enn de får til. Får hun nok stimuli, slik at hun ikke kjeder seg? Anonymkode: 5c3f3...01b
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei! Jeg har en jente på 5 måneder som den siste tiden har begynt å gråte mye mer enn normalt – om morgenen pleiee hun å være en solstråle, men nå er hun mye mer misfornøyd . Nå gråter hun ofte etter bare 10-15 min våkentid, før kunne hun være fornøyd 1-2 timer. og virker generelt mer utilpass gjennom dagen. Hun har ikke feber og virker ellers frisk, men dette er veldig ulikt henne. Vi har så smått startet med fast føde (små smaksprøver av grøt og grønnsaker), og jeg lurer på om det kan være magen som reagerer? Hun har ikke bæsjet på 1.5 dager, noe som også er litt uvanlig for henne. Kan det være forstoppelse eller luft i magen som gjør at hun har vondt? Har noen opplevd lignende når de begynte med fast føde? Jeg kjenner meg litt rådvill og synes det er vondt å se henne så urolig når hun vanligvis er så fornøyd. Tar gjerne imot erfaringer og tips! Anonymkode: c4436...110 Kan være tenner tenker jeg. Men når det er 1.5 dag siden hun har bæsjet, gi kun melk til det kommer ut. Sånn holdt jeg på frem til det stabiliserte seg. Anonymkode: 3e10f...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå