AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Jeg er i 30 åra og ønsker å møtte en mann, men orker ikke tinder. Jeg har nesten ingen kamerater eller manlige kolegaer og alle interesene minne er typisk håndarbeid og dame ting. Så jeg har ingen naturlige arenaer hvor jeg møtter på potensiele menn... Har derfor lyst til å finne en aktivitet eller arena hvor det er litt høyere andel manfolk, men hvor finner jeg egentlig menn i det virkelige liv? Anonymkode: f38b7...bd2 2
Fjellmannover190 Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Vi er over alt! Men det er vanskelig fordi vi har blitt litt passive. Men opp med blikket, finn fram smilet og be venninner og kompiser om hjelp😁. Strava er også det nye tinder😁 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Bli politisk engasjert. Nesten alle politiske lokallag har overvekt av menn. Anonymkode: ff3c7...4e7
Mardina Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Jeg traff "min" på Facebook dating. Tinder holder jeg meg langt unna. Ellers er vel kanskje hobbyer og den slags, et sted å starte? 😊
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er i 30 åra og ønsker å møtte en mann, men orker ikke tinder. Jeg har nesten ingen kamerater eller manlige kolegaer og alle interesene minne er typisk håndarbeid og dame ting. Så jeg har ingen naturlige arenaer hvor jeg møtter på potensiele menn... Har derfor lyst til å finne en aktivitet eller arena hvor det er litt høyere andel manfolk, men hvor finner jeg egentlig menn i det virkelige liv? Anonymkode: f38b7...bd2 Vil du møte menn, eller vil du «møte» menn. Om du vil møte menn, så er vi overalt, og vi er i stor grad veldig ok å ta kontakt med. Om du vil «møte» menn, altså være et sted hvor menn er og vente på at menn tar kontakt med deg - vel, om du ikke har for vane å oppleve at menn tar kontakt så må du nok smøre deg med enda mer tålmodighet Anonymkode: a6d79...c74 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april På Smuget nattklubb i Oslo møter du mange kjekke menn i voksen alder. Anonymkode: b592b...2b3
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Fjellmannover190 skrev (13 timer siden): Vi er over alt! Men det er vanskelig fordi vi har blitt litt passive. Men opp med blikket, finn fram smilet og be venninner og kompiser om hjelp😁. Strava er også det nye tinder😁 Hvordan bruker en Strava til sjekking? Det har jeg aldri tenkt på😊 Anonymkode: 3f0bd...9ed
Fjellmannover190 Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan bruker en Strava til sjekking? Det har jeg aldri tenkt på😊 Anonymkode: 3f0bd...9ed Google it😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå