AnonymBruker Skrevet 17. april #1 Skrevet 17. april Tenkte ta med ungen til på musikal og et-par museer. Er det noen bydel som er ekstra barnevennlig å være i med tanke på det? Er det mulig med en helg i London på 12-15k? Er en stressfri London-tur mulig med en 9-åring? Anonymkode: 2a67c...26c
enkefru Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april Du kan nok glemme å få til en helg i London for 12-15 k 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april London en helg utenfor sesong til rundt 16000 ska gå bra. Må bo på litt lav standar og bruke hode og fly billig Anonymkode: 8ea22...18e
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Hva legger du i stress? Jeg synes ikke London er stress. Anonymkode: 512a9...065 3
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): London en helg utenfor sesong til rundt 16000 ska gå bra. Må bo på litt lav standar og bruke hode og fly billig Anonymkode: 8ea22...18e Ja, det er utenfor sesong, og kan også reise på ukedager. Hvor i London ville du anbefalt å ha hotell f.eks. med kort reisevei til musikaler og museer? Anonymkode: 2a67c...26c
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Sjekk ut om det er ledig på kfuk-hjemmet? De holder til i en finere del av London. Litt enkel standard, men frokost og middag inkludert i prisen Anonymkode: dc7d1...595 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er utenfor sesong, og kan også reise på ukedager. Hvor i London ville du anbefalt å ha hotell f.eks. med kort reisevei til musikaler og museer? Anonymkode: 2a67c...26c Kort reisevei betyr ofte mer stress og dyrere i London. Anonymkode: 512a9...065 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april Bo i området rundt Leicester square så har du flere morsomme butikker for barn (og voksne) i nærheten, Lego-butikken, M, Hamleys. Og samtidig gangavstand til en hel haug med teatre. Du kan absolutt få en helg i London for under 12-15 000. Anonymkode: 03d65...918
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er utenfor sesong, og kan også reise på ukedager. Hvor i London ville du anbefalt å ha hotell f.eks. med kort reisevei til musikaler og museer? Anonymkode: 2a67c...26c Du bør nesten utenfor London for å holde deg innenfor den prisen der, evnt droppe musikaler, velge den en ting liksom. Men sentrumsnært og stressfritt til den pris med masse attraksjoner?!! Glem det! Dra til Polen heller Anonymkode: 8ea22...18e 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Skrevet 17. april Jeg må bare spørre; hva er «utenfor sesong»? Jeg bodde fire år i London, det er ikke noe tidspunkt det er færre mennesker der. Som med andre storbyer er det like mye press på hoteller året rundt. Det er jo en kombinasjon av turister, forretningsreisende, studenter og alt. Akkurat som at det ikke er noe rushtid, men jevn trafikk. For å svare på spørsmålet, ville jeg bodd i et område som Notting Hill eller Highgate. Men du må nok ha et høyere budsjett for å ha det hyggelig. Anonymkode: c252a...90e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #11 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bør nesten utenfor London for å holde deg innenfor den prisen der, evnt droppe musikaler, velge den en ting liksom. Men sentrumsnært og stressfritt til den pris med masse attraksjoner?!! Glem det! Dra til Polen heller Anonymkode: 8ea22...18e Hva gjør man med barn hvor i Polen? Er litt skeptisk, har litt blandede erfaringer med øst-europeere. Barnets pappa er asiatisk så jeg vil ikke reise til et sted hvor hen kan oppleve rasisme. Anonymkode: 2a67c...26c
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kort reisevei betyr ofte mer stress og dyrere i London. Anonymkode: 512a9...065 Hva mener du, som i at det er mye stress og liv og røre der det er hoteller med kort reisevei? Anonymkode: 2a67c...26c
AnonymBruker Skrevet 17. april #13 Skrevet 17. april Når jeg reiser alene bruker jeg kanskje 6-7000 på fly og hotell på en sånn tur. Går ut fra at dere skal dele rom, så trenger ikke bli mye dyrere. Man kan ofte få billige teaterbilletter på dagen. Men den som skriver om utenom sesong har et poeng, det er nesten alltid sesong i London. Anonymkode: 03d65...918
AnonymBruker Skrevet 17. april #14 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bo i området rundt Leicester square så har du flere morsomme butikker for barn (og voksne) i nærheten, Lego-butikken, M, Hamleys. Og samtidig gangavstand til en hel haug med teatre. Du kan absolutt få en helg i London for under 12-15 000. Anonymkode: 03d65...918 Takk for matnyttig tips!! Anonymkode: 2a67c...26c
AnonymBruker Skrevet 17. april #15 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du, som i at det er mye stress og liv og røre der det er hoteller med kort reisevei? Anonymkode: 2a67c...26c Hvis du kan beskrive hva "stressfritt og enkelt" er for deg, så er det mulig å gi råd. Jeg har bodd ett år i London, og er også innom 2-3 ganger i året. Anonymkode: 512a9...065
AnonymBruker Skrevet 17. april #16 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør man med barn hvor i Polen? Er litt skeptisk, har litt blandede erfaringer med øst-europeere. Barnets pappa er asiatisk så jeg vil ikke reise til et sted hvor hen kan oppleve rasisme. Anonymkode: 2a67c...26c Da er omtrent hele verden utelukket, rasisme finner man over alt inkludert Norge. Anonymkode: 03d65...918 1
AprilLudgate Skrevet 17. april #17 Skrevet 17. april enkefru skrev (1 time siden): Du kan nok glemme å få til en helg i London for 12-15 k Ikke? Vi betalte vel 10 k for reise og opphold i 5 dager på et OK hotell med frokost inkludert. Barcelona ble dyrere uansett sesong. Men rolig i London vet jeg ikke om finnes 😅 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #19 Skrevet 17. april AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Men rolig i London vet jeg ikke om finnes 😅 Det er sant, og feks søndager er en av de aller travleste handledagene i London. Litt kultursjokk for oss som er vant med Brustadbuer 😄 Anonymkode: 03d65...918 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #20 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da er omtrent hele verden utelukket, rasisme finner man over alt inkludert Norge. Anonymkode: 03d65...918 Hva er dette å kverulere om egentlig? Ts har ikke bedt om reiseråd til Polen. Hn vil til London. Anonymkode: 02a51...9cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå