Gå til innhold

Mannen min ble invitert på hyttetur med bare en ekstra sengeplass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har en venn som leier en hytte for en periode og han har blitt invitert opp dit med beskjeden «Det er bare sengeplass til deg og ikke Trine (ikke mitt egentlige navn)»  Dette er et par og jeg vet at dama i det forholdet drar opp på den hytta alene uten sin mann noen ganger. Så min mann er nå usikker på om det bare er hun som skal være på hytta den helgen eller vennen hans også. Det skal visstnok være fint der oppe, med en innsjø etc. Han har ikke sagt ja, tror han har lyst, men tror han helst vil at jeg skal komme, også. 

Synes det er litt sårt. Hvis hun dama skal være der oppe med han alene føles det feil. Det er to soverom, men jeg vet jo ikke helt hvor store rommene og sengene er. Og en annen ting, er det så vanskelig å ikke  bare ordne med ekstra madrass på gulvet? 

Anonymkode: 424dc...ff6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han ikke bare spørre vennen sin?

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min mann har en venn som leier en hytte for en periode og han har blitt invitert opp dit med beskjeden «Det er bare sengeplass til deg og ikke Trine (ikke mitt egentlige navn)»  Dette er et par og jeg vet at dama i det forholdet drar opp på den hytta alene uten sin mann noen ganger. Så min mann er nå usikker på om det bare er hun som skal være på hytta den helgen eller vennen hans også. Det skal visstnok være fint der oppe, med en innsjø etc. Han har ikke sagt ja, tror han har lyst, men tror han helst vil at jeg skal komme, også. 

Synes det er litt sårt. Hvis hun dama skal være der oppe med han alene føles det feil. Det er to soverom, men jeg vet jo ikke helt hvor store rommene og sengene er. Og en annen ting, er det så vanskelig å ikke  bare ordne med ekstra madrass på gulvet? 

Sært om vennens kone og din mann skal være på hytta alene ...

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tror at det muligens bare er vennens kjæreste som er der, når det er vennen som har invitert? Det høres jo merkelig ut, og lite sannsynlig?

Anonymkode: 3e029...294

• Liker 24
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe dilemma egentlig? Enten er det guttetur eller så drar han ikke. Min mann hadde aldri dratt på tur med et annet par uten meg. Og definitivt ikke med en annen dame, ha ha.

Anonymkode: b946b...9fa

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle oppklart litt mer ser jeg! Mannen har blitt invitert i en slags gruppechat med de tre. Så han vennen hadde nevnt at han kan komme opp og så var det hun dama som skrev at det bare var min mann som kan komme (og ikke meg). Og fra vennen sin side var det et tilbud om å dra opp dit og det er ikke tydelig at han skal være der. Var visst noe om at «hvis ikke jeg er der den helga, så er Grete der iallfall (Grete er hans dame)»

TS

AnonymBruker
Skrevet

Be typen din skrive: Ok. Vi tar med luftmadrass til Trine, da blir det plass til henne og.

Anonymkode: 7a080...5b7

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skulle oppklart litt mer ser jeg! Mannen har blitt invitert i en slags gruppechat med de tre. Så han vennen hadde nevnt at han kan komme opp og så var det hun dama som skrev at det bare var min mann som kan komme (og ikke meg). Og fra vennen sin side var det et tilbud om å dra opp dit og det er ikke tydelig at han skal være der. Var visst noe om at «hvis ikke jeg er der den helga, så er Grete der iallfall (Grete er hans dame)»

TS

Men da takker han vel nei. Hvis hun uansett er der så gidder han vel ikke å dra uten deg.

Anonymkode: b946b...9fa

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS

Prøver de seg på swinging her? 

• Liker 12
Skrevet
Maleficenta skrev (6 minutter siden):

Prøver de seg på swinging her? 

Tenkte litt på det samme her 🤪 Ellers er TS så godt likt av vennens kone.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke verre enn at din mann har såpass dialog med sin kompis at de to er der samtidig? Jeg hadde jo ikke dratt på besøk til ei venninne, verken hjemme eller på hytte, uten å vite at hun er der.

At det er en liten hytte uten særlig sengeplass er nå så, men dette høres rart ut… er vel en sofa der man til nød kan sove på? Eller gulvplass til en madrass. Så man kan invitere uten å ekskludere.

Enten er det dårligere forhold her mellom deg og dette venneparet enn du vet/sier, at de ikke ønsker å tilbringe tid med deg. Ellers skjuler mannen din noe. Eller så har de noen skjulte hensikter her… merkelig opplegg.

Anonymkode: 3934e...043

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Høres veldig rart ut. 
Mannen din burde ta en tlf til kompisen sin. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mannen din dårlig på kommunikasjon? Er det er gruppechat så er det jo bare å spørre hvem som skal vær der og hva menes? Ikke være enn det. 

Anonymkode: 0a40f...2af

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det handler om at de ikke liker meg så godt er det umulig for meg å vite. Eneste er at de drikker en god del alkohol og jeg gjør ikke det, jeg drikker jo litt. Så jeg kommer ikke i det samme humøret som dem ofte, men jeg er jo hyggelig med dem. Men samtidig.., om dette er grunnen burde han iallfall ikke være der alene med henne! 

og han vennen har sagt han ikke helt vet enda om han kommer til å være der den helga eller ikke. 

Skrevet

Hvis han vennen ikke er der den helgen, så er det vel sengeplass til deg? 🤔 da er jo det en ledig plass? Høres rart ut at mannen din ikke klarer å oppklare dette. Ideen om luftmadrass til deg var jo for øvrig god 😊

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart. Jeg tenker tre ting: 

At mannen din må kommunisere mere direkte (hvem kommer?) 

At det virker rart å ikke ville ha deg med. Du kan vel sove i samme seng, på gulvet eller sofaen. 

At det virker utrolig merkelig å invitere mannen din hvis vennen ikke er der. Og det kan vel mannen din bare si? Poenget med å dra er vel å besøke en venn og ikke bare være der for å være der? 

Anonymkode: 10690...1c4

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bekymringsverdig at mannen din aktivt går inn i relasjoner med par som aktivt ekskluderer deg, og han gjør det samme.  Har dere egentlig et bra forhold? 

Anonymkode: e21dc...538

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Maggi2 skrev (8 minutter siden):

Hvis han vennen ikke er der den helgen, så er det vel sengeplass til deg? 🤔 da er jo det en ledig plass? Høres rart ut at mannen din ikke klarer å oppklare dette. Ideen om luftmadrass til deg var jo for øvrig god 😊

Regner med at paret sover i samme seng, så hans plass frigjør ingen egentlig plass for min mann. Han skal jo ikke sove i samme seng som henne. Men ellers er jeg enig! 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette paret prøver seg på å skaffe seg en trekant? Eventuelt er mannen into cuckold og bestemmer seg for å komme på hytten likevel, der han håper på å "overraske" konen sin sammen med din mann.

Beklager, men denne situasjonen høres så merkelig ut, at jeg faktisk hadde begynt å mistenke sånne ting selv hadde jeg vært i din posisjon...🙈

Anonymkode: e5b03...20b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Regner med at paret sover i samme seng, så hans plass frigjør ingen egentlig plass for min mann. Han skal jo ikke sove i samme seng som henne. Men ellers er jeg enig! 

Om mannen hennes ikke er med, så er det vel en dobbeltseng ledig? Og hun kan ta enkeltsengen?

Anonymkode: 717a7...c7a

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...