Gå til innhold

Stemmer KG horoskopet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaga plutselig at KG hadde fått horoskop- Tror egentlig ikke på slikt jeg da, men kunne ikka anna enn å le når jeg så mitt:

"Væren: Ditt arbeidsliv er i fokus denne uken. Uansett så er er det noe som får andrenalinet til å stige hos deg. I helgen vil du motta en invitasjon som du vil bli veldig glad for. Du tar en rask beslutning. "

Jeg begynner i ny jobb denne uka, så det stemte jo skremmende godt!!

;-) Nå gleder jeg meg til helga

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Magasindelen ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vannmannen

Du kan veldig gjerne være i en tilstand av eufori eller befinne deg i en slags drømmeverden. Det er ikke helt sikkert at alt hva du tror og mener vil være sannheten. Det vil være gunstige økomomiske gevinster i sikte.

Litt usikker på hva en euforisk tilstand er,hørtes skummelt ut i grunn. Men den med økonomien kan godt stemme :ler:

Hore skopet er øverst i kolonnen til venstre Towelie,under astrologi ;)

Gjest camillo
Skrevet

Kanskje har du den siste tiden brukt litt for mye penger. Grunnen kan være ekstra uforutsatte utgifter, uansett så er dette noe du må forholde deg til nå. Du vil ikke få den oppmerksomheten du skulle ønske du fikk.

- Løven.

Begge deler stemmer utrolig bra akkurat nå de siste dagene. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er kjipt at du alltid har et smilefjes i avataren din...

Alltid like blid, liksom.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg synes det er kjipt at du alltid har et smilefjes i avataren din...

Alltid like blid, liksom.

Ja,fytti katta.Blide folk vil ikke KG ha noe av ass.....

Gjest Gjest
Skrevet

Tenk deg selv da...hvis hun svarer på innlegg som har med seriøse temaer å gjøre: et smileansikt til enhver anledning vekker ikke akkurat tillit.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det gjør ikke tissen i signaturen min heller, men det bryr jeg meg heller lite om gitt.

Men har du misforstått litt hvordan forumet funker?? For blide avatarer har vel heller lite med astrologi og horoskop å gjøre?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jomfruen

Du vil denne uken avslutte mange uferdige prosjekter. Du vil ha fokus på helberedelse, din kropp og egen velvære. Til helgen vil du gjøre noe du lenge har hatt lyst til å gjøre kun for deg selv.

Jeg tror ikke på horoskoper men dette stemte ganske bra.

Gjest camillo
Skrevet
Det gjør ikke tissen i signaturen min heller, men det bryr jeg meg heller lite om gitt.

:ler: Jeg har ikke sett at det var en tiss før nå. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Tyren

Du bør bruke litt tid denne uken til å få igang noen av de mange oppgavene som den siste tiden har hopet seg opp. Det ligger spennende utfordringer til deg rundt reiser og utland, forutsatt at du tør gjøre noe du ikke ellers gjør.

Vel. Jeg hadde en deadline i dag, kan ikke si ting har hopet seg opp ettersom jeg er i rute med den. Utfordringer i forhold til reise og utland ser det dårlig ut med - jeg må være hjemme og jobbe de nærmeste ukene, i hvert fall. Eventuelt "må at du tør gjøre noe du ikke ellers gjør" bety at jeg gir beng i oppdragsgiver og lønn og økonomi og er så dum at jeg drar aleine til utlandet plutselig - med fire tusen på konto...

Kanskje det er fordi jeg ikke er registrert bruker... Utrolig tungvint å måtte klikke seg inn i tre-fire kategorier før man kom til det nesten usynlige horoskopet forresten:-/

Skrevet
Jomfruen

Du vil denne uken avslutte mange uferdige prosjekter. Du vil ha fokus på helberedelse, din kropp og egen velvære. Til helgen vil du gjøre noe du lenge har hatt lyst til å gjøre kun for deg selv.

Jeg tror ikke på horoskoper men dette stemte ganske bra.

Jeg tror heller ikke på horoskoper, og dette ser ikke ut til å kunne stemme i det hele tatt...

Gjest gjest1
Skrevet

Steinbukken

Du har mange oppgaver som skal fikses. Som alltid gir du full oppmerksomhet til dine ansvarsområder. Det vil komme et ønske om hjelp denne uken. Til helgen vil du føle deg i den syvende himmel, du vil og motta en gave eller godtgjørelse som vil varme deg.

Det blir no på meg til helga jo :D

Gjest Gjest
Skrevet

:grine2: Var det en tiss det var? Jeg har hele tiden trodd du hadde en forkjærlighet for flodhester. :grine2: Men jeg ser det nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjettet at det var, inntil du sa det! :overrasket:

Gjest Jalileh
Skrevet

Tyren:

Du bør bruke litt tid denne uken til å få igang noen av de mange oppgavene som den siste tiden har hopet seg opp. Det ligger spennende utfordringer til deg rundt reiser og utland, forutsatt at du tør gjøre noe du ikke ellers gjør.

Det stemmer så utrolig på meg, men gjør det ikke det alltid da? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Fiskene

Du er urolig og rastløs. Det er ingen andre enn deg selv som forhindrer deg å gjøre ting. Ta en rask og god beslutning så vil du oppdage at solen igjen vil skinne i hjertet ditt. Vær ikke tilbakeholden.

Tja, det stemmer at jeg er rastløs iallefall. Tror jeg tar en rask og god beslutning om å gå på skitur i morgen, så får vi se om solen igjen vil skinne i hjertet mitt. Og selvfølgelig må jeg ikke være tilbakeholden når jeg først er i lysløypa :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...