AnonymBruker Skrevet 16. april 2025 #1 Skrevet 16. april 2025 Jeg synes jeg opplever de siste årene at blåmerkene mine leges saktere enn de har pleid. Kan dette ha noen sammenheng med alder, og at det er vanlig at tilheling går senere etterhvert som man blir eldre? Anonymkode: c77e9...b83
AnonymBruker Skrevet 16. april 2025 #2 Skrevet 16. april 2025 Går du på omega 3 eller E-vitamin? Det kan gjøre at du får lettere blåmerker Anonymkode: 81cfb...264
AnonymBruker Skrevet 16. april 2025 #3 Skrevet 16. april 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går du på omega 3 eller E-vitamin? Det kan gjøre at du får lettere blåmerker Anonymkode: 81cfb...264 Nei, ingen av delene. Føler ikke jeg har noen unormal mengde blåmerker egentlig, men jeg er litt klønete, og bumper ofte borti ting. Sånn har det alltid vært, så ikke noen endring. Synes bare det virker som de bruker lenger tid på å bli borte. Anonymkode: c77e9...b83
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #4 Skrevet 17. april 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, ingen av delene. Føler ikke jeg har noen unormal mengde blåmerker egentlig, men jeg er litt klønete, og bumper ofte borti ting. Sånn har det alltid vært, så ikke noen endring. Synes bare det virker som de bruker lenger tid på å bli borte. Anonymkode: c77e9...b83 Så ber du legen neste gang du er der, om å ta noen blodprøver og får sett på blodet ditt sin evne til å koagulere og evnen til å reparere seg selv. Fortell legen om det samme som du har gjort i denne tråden. Anonymkode: bdc6c...364
AnonymBruker Skrevet 17. april 2025 #5 Skrevet 17. april 2025 Kan være at du har vitaminmangler. D vitamin, K vitamin, B12, sink, C vitamin. Jeg tar tilskudd av d vitamin som har k2, og får nesten aldri blåmerker lenger (hadde mye før). Ta blodprøve og sjekk hos lege Anonymkode: e227c...d60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå