AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Jeg vet man ikke kan sette diagnoser som klarsynt, at det ikke er lov, men jeg spør om hjelp i riktig retning. Jeg har hatt en vond hals i mange måneder, som plutselig ser ut til å bli bra igjen, før det smeller til igjen. Ikke feber eller forkjølelse ellers, bare vond hals, litt heshet og tørrhoste. Jeg er utredet hos ØNH som ikke fant noe galt, har også tatt CT av hals og lunger, fortsatt ingenting galt. Jeg går på immundempende medisiner, og lurer nå på om den langvarige vonde halsen skyldes at immunforsvaret er dempet, eller noe helt annet? Hva får dere opp? Trenger ikke si noe konkret, bare pek meg i riktig retning😊 Tusen takk til den som hjelpe❤️ Begynner å bli ganske lei og frustrert over at legene ikke finner ut av det eller kan hjelpe. Anonymkode: fac28...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Er det du med klump i halsen? Anonymkode: de69c...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det du med klump i halsen? Anonymkode: de69c...5ad Nei, ingen klump i halsen😊 Anonymkode: fac28...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:21 #4 Del Skrevet søndag kl 19:21 Prøver å sende denne opp igjen. Anonymkode: fac28...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå