AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Noen som har en av de og vil fortelle om de blir brukt eller ikke? Anonymkode: 56bfe...fb4
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen som har en av de og vil fortelle om de blir brukt eller ikke? Anonymkode: 56bfe...fb4 Hvorfor ikke Najell Sleepcarrier? Jeg tenkte å kjøpe den selv. Kjenner mange som er veldig fornøyd Anonymkode: f90ae...253
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke Najell Sleepcarrier? Jeg tenkte å kjøpe den selv. Kjenner mange som er veldig fornøyd Anonymkode: f90ae...253 Hvorfor kjøpe den minste bærebagen? Vil du ikke ha en du kan bruke lengre og som har plass til vintervognpose? Anonymkode: f39fb...139 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Hadde Voksi Carry, byttet til Najell, angrer ikke. Anonymkode: 95019...c72
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke Najell Sleepcarrier? Jeg tenkte å kjøpe den selv. Kjenner mange som er veldig fornøyd Anonymkode: f90ae...253 Vil ikke ha den Anonymkode: 56bfe...fb4
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde Voksi Carry, byttet til Najell, angrer ikke. Anonymkode: 95019...c72 Hvorfor byttet du? Anonymkode: 56bfe...fb4
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor kjøpe den minste bærebagen? Vil du ikke ha en du kan bruke lengre og som har plass til vintervognpose? Anonymkode: f39fb...139 Det med vinterpose er et godt poeng om du har barn mot vinteren. Jeg hadde på våren og hun begynte å rulle seg over på magen når hun var 12 uker, da var det så å si slutt på sleepycarrier, da det ble litt risikabelt. Så hun vokste ikke ut av den før man måtte slutte å bruke den. Anonymkode: 5cb3b...899
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det med vinterpose er et godt poeng om du har barn mot vinteren. Jeg hadde på våren og hun begynte å rulle seg over på magen når hun var 12 uker, da var det så å si slutt på sleepycarrier, da det ble litt risikabelt. Så hun vokste ikke ut av den før man måtte slutte å bruke den. Anonymkode: 5cb3b...899 Det var veldig kort brukstid! Anonymkode: dcabe...7cc
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Skrevet 17. april Vi har Voksi Carry Me og er superfornøyd! Det føles tryggere å la baby sove i denne da det er pustende materiale og kantene er stive. Veldig lett å frakte med seg og enkelt å flytte (sovende) baby rundt i huset. Idag feks lekte jeg på gulvet med eldste barnet, baby var urolig og skulle sove. Flyttet Carry Me ned på gulvet og kunne da ha en hånd på baby og samtidig leke med eldstemann. Løftet nestet opp i vuggen da baby var sovnet. Er så fornøyd med denne! Baby er ca 6 uker og det har vært i daglig bruk siden vi kjøpte det for en mnd siden. Anonymkode: c639c...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå