Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en av de og vil fortelle om de blir brukt eller ikke?

Anonymkode: 56bfe...fb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Noen som har en av de og vil fortelle om de blir brukt eller ikke?

Hvorfor ikke Najell Sleepcarrier? Jeg tenkte å kjøpe den selv. Kjenner mange som er veldig fornøyd 

Anonymkode: f90ae...253

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke Najell Sleepcarrier? Jeg tenkte å kjøpe den selv. Kjenner mange som er veldig fornøyd 

Hvorfor kjøpe den minste bærebagen? Vil du ikke ha en du kan bruke lengre og som har plass til vintervognpose?

Anonymkode: f39fb...139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde Voksi Carry, byttet til Najell, angrer ikke. 

Anonymkode: 95019...c72

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil ikke ha den :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde Voksi Carry, byttet til Najell, angrer ikke. 

Anonymkode: 95019...c72

Hvorfor byttet du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor kjøpe den minste bærebagen? Vil du ikke ha en du kan bruke lengre og som har plass til vintervognpose?

Anonymkode: f39fb...139

Det med vinterpose er et godt poeng om du har barn mot vinteren. Jeg hadde på våren og hun begynte å rulle seg over på magen når hun var 12 uker, da var det så å si slutt på sleepycarrier, da det ble litt risikabelt. Så hun vokste ikke ut av den før man måtte slutte å bruke den.

Anonymkode: 5cb3b...899

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det med vinterpose er et godt poeng om du har barn mot vinteren. Jeg hadde på våren og hun begynte å rulle seg over på magen når hun var 12 uker, da var det så å si slutt på sleepycarrier, da det ble litt risikabelt. Så hun vokste ikke ut av den før man måtte slutte å bruke den.

Anonymkode: 5cb3b...899

Det var veldig kort brukstid!

Anonymkode: dcabe...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Voksi Carry Me og er superfornøyd! Det føles tryggere å la baby sove i denne da det er pustende materiale og kantene er stive. Veldig lett å frakte med seg og enkelt å flytte (sovende) baby rundt i huset.

Idag feks lekte jeg på gulvet med eldste barnet, baby var urolig og skulle sove. Flyttet Carry Me ned på gulvet og kunne da ha en hånd på baby og samtidig leke med eldstemann. Løftet nestet opp i vuggen da baby var sovnet. Er så fornøyd med denne! Baby er ca 6 uker og det har vært i daglig bruk siden vi kjøpte det for en mnd siden. 

Anonymkode: c639c...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...