Gå til innhold

Badebursdag 6 år

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor kan han ikke Tilby seg å være med å hjelpe til når han først er der?

Anonymkode: c98cf...387

Fordi han skal være der for å passer på vår datter.. ikke være en del av å passe på 14 andre barn. Ellers hadde hun ikke fått vært med( han kan passe på når de skal spise etc..men ikke basseng)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Min datter er bedt i bade bursdag. Dette er barn 6-7 år, vår datter er ikke svømmedyktige og jeg synes dette er alt for tidlig å ha en slik bursdag.

Men mannen min skal bli med å bade med henne denne dagen, da det blir dette eller ikke bursdag. 

Jeg har ikke tillitt til at 4 voksne skal passe på 13 barn i et stort basseng/ området 

Hadde dere sendt deres 6 åring i bade bursdag? 

Anonymkode: e6e06...d95

Det var tidlig.. Hadde aldri gjort det før tidligst 10år, helst senere.

Hadde selvsagt vært med barnet!

Anonymkode: b188b...abd

AnonymBruker
Skrevet

Her tipper jeg barna kun får være i barnebassenget, evt. på grunt vann. 

Anonymkode: 845e6...cda

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på korleis badebursdag fungerer, for ingen har hatt det her... Synes det er i tidligste laget, men ville jo ikkje ha nekta ungen å vere med. Får heller ha med ein forelder for dei som ønsker det for sitt barn. 

Anonymkode: d7539...29f

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (11 timer siden):

Fordi han skal være der for å passer på vår datter.. ikke være en del av å passe på 14 andre barn. Ellers hadde hun ikke fått vært med( han kan passe på når de skal spise etc..men ikke basseng)

Merkelig opplegg 

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at noen har hatt badebursdag her, men har aldri vært i selv. Vet bare at det er mange regler. Det er kun åpent i barnebassenget, der alle står i bunnen, og de krever at det er med mange voksne,  i tillegg til badevaktene.

Anonymkode: 85915...b34

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Merkelig opplegg 

Hvorfor...mener du at de foreldre som eventuelt blir med skal passe alle...

Egentlig skal jo vår datter bare bli levert og passet på av 4 andre voksne..mrm vi stoler ikke på opplegget 

Far blir med for å passe vårt barn. Om andre foreldre føler seg utrygg på sitt barn vil de gjøre det samme. Om ikke levere de barna...satser på at ting går bra.. og henter...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (1 minutt siden):

Egentlig skal jo vår datter bare bli levert og passet på av 4 andre voksne..mrm vi stoler ikke på opplegget 

Far blir med for å passe vårt barn. Om andre foreldre føler seg utrygg på sitt barn vil de gjøre det samme. Om ikke levere de barna...satser på at ting går bra.. og henter...

Hvorfor er det et problem for deg om mannen din i tillegg ser etter ett annet barn? Det virker jo helt rart. 

Anonymkode: 0b684...fe6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det et problem for deg om mannen din i tillegg ser etter ett annet barn? Det virker jo helt rart. 

Han er jo ikke blind... selfølgelig skal ha se på folk rundt og hjelpe til..men jeg sier at han er ikke en del av bursdag. Så havs jobb er å passe på vårt barn... ikke 14 andre som der skulle vært vår datters bursdag 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt badebursdag flere ganger for ungene her.

Minste er 8 og eldste 12.

Selv de eldste er det mange som ikke svømmer lenger.

Badebursdag skjer i basseng som er 1 meter dypt, oppvarmet og kontrollert. Har hvert alene med 10 barn og flere. Med klare regler. Hvert med en pappa hvis gutter har blitt med.

Aldri opplevd dette som noe problem. Spør foreldrene om jeg trengte noe hjelp så takket jeg nei, men ønsket de å bli med for å bade så var de hjertelig velkommen.

Anonymkode: d3fa1...433

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hatt badebursdag flere ganger for ungene her.

Minste er 8 og eldste 12.

Selv de eldste er det mange som ikke svømmer lenger.

Badebursdag skjer i basseng som er 1 meter dypt, oppvarmet og kontrollert. Har hvert alene med 10 barn og flere. Med klare regler. Hvert med en pappa hvis gutter har blitt med.

Aldri opplevd dette som noe problem. Spør foreldrene om jeg trengte noe hjelp så takket jeg nei, men ønsket de å bli med for å bade så var de hjertelig velkommen.

Anonymkode: d3fa1...433

Dette.

Tenker TS krisemaksimerer her. Tipper de færreste vil seg selv så vondt at de planlegger barnebursdag med 14 ikke-svømmedyktige barn på dypt vann. 

Anonymkode: 845e6...cda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvorfor ikke?

Det er jo helt naturlig at foreldre blir med. Forstår ikke hvorfor dette er en problemstilling. 

For du klarer ikke følge eget barn i basseng?

Anonymkode: 4a6c4...049

Veldig unødvendig å arrangere bursdag som krever at foreldre må bli med, når barna egentlig kan gå i bursdag alene. 

Hvorfor er det så viktig å bade i en bursdag? De får dra i svømmehallen/badeland med vennene sine utenom bursdag da.

Jeg haddr aldri møtt opp i badetøy i en bursdag med alle klassevennene til mine barn. 

Hadde nok ikke latt mitt barn dra i denne bursdagen da han var 6 år. 

Anonymkode: 5b5f7...6af

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (25 minutter siden):

Selvsagt hjelper man til om man likevel er det , herlighet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt hjelper man til om man likevel er det , herlighet.

Ja..og les over

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nettop , helt merkelig 

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring og avsporinger, og svar til det. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om badebursdag. Det hadde virkelig vært mitt personlige mareritt, om jeg var barn, forelder eller arrangør.

Anonymkode: d51ac...600

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette står det om badebursdag i min kommune:

Er barna under 12 år, må de voksne bade sammen med dem og følge med.

Minimum én badende voksen per fem barn.

Er barna over 12 år Må det være med minst 1 badende voksen sammen med barna.

Min eldste sønn er 18 år og har aldri blitt bedt i badebursdag. Og ingen av de andre barna mine har blitt bedt heller.

Anonymkode: 4c3c3...5f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 21.44):

Min datter er bedt i bade bursdag. Dette er barn 6-7 år, vår datter er ikke svømmedyktige og jeg synes dette er alt for tidlig å ha en slik bursdag.

Men mannen min skal bli med å bade med henne denne dagen, da det blir dette eller ikke bursdag. 

Jeg har ikke tillitt til at 4 voksne skal passe på 13 barn i et stort basseng/ området 

Hadde dere sendt deres 6 åring i bade bursdag? 

Anonymkode: e6e06...d95

Helt vanlig her. Alle foreldrene er med, det presiseres i invitasjonen.

Anonymkode: 36613...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke vanlig at foreldrene fortsatt er med i bursdag når de er 6 år? Det er det her. 

Anonymkode: b7c6d...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...