AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Min datter er bedt i bade bursdag. Dette er barn 6-7 år, vår datter er ikke svømmedyktige og jeg synes dette er alt for tidlig å ha en slik bursdag. Men mannen min skal bli med å bade med henne denne dagen, da det blir dette eller ikke bursdag. Jeg har ikke tillitt til at 4 voksne skal passe på 13 barn i et stort basseng/ området Hadde dere sendt deres 6 åring i bade bursdag? Anonymkode: e6e06...d95 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Nei, her har de heller ikke lov å ha badebursdag i bassenget før 10 år. Aldri hørt om badebursdag for seksåringer. Høres ikke greit ut i det hele tatt. Anonymkode: 70e53...7a4 10 1 1
Gidavmeg Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april Så lenge mannen din er med er det jo null stress. 6 2
mommyaka Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Gidavmeg skrev (12 minutter siden): Så lenge mannen din er med er det jo null stress. Der er det..men han skal jo egentlig ikke være med...det er jo vår datter som er bedt. Men da blir det jo badeland med pappa...for han skal jo ikke passe på de andre barna...men jeg kjenner at jeg egentlig ikke vil. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei, her har de heller ikke lov å ha badebursdag i bassenget før 10 år. Aldri hørt om badebursdag for seksåringer. Høres ikke greit ut i det hele tatt. Anonymkode: 70e53...7a4 Her også. Har aldri hørt om badebursdag for seksåringer! De må være selvgående i både basseng og garderobe før de kan det, og det er de færreste seksåringer! Anonymkode: 98745...59a 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Høres litt uansvarlig ut med mindre det er ett stort antall voksne tilstede. Min seksåring kan svømme men hadde aldri falt meg inn å invitere til badebursdag, syntes jeg har mer enn nok å gjøre med å passe på seksåringen og ett mindre søsken om jeg ikke skulle tenkt på x antall barn. Badevakter er tilstede men det store stresset er heller garderobe med dusj og påkledning. Anonymkode: 013f9...2b0 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april På badelandet i min by er det lov men tror ikke det er vanlig. Ville ikke sendt min 6åring uten meg. For barn 10 år og yngre krever de én voksen per 4.barn. For barn fra 11 og oppover som er svømmedyktige er det kun én voksen per 15.barn. En gjeng med 15 elleveåringer som tuller rundt, høye på sukker og én voksen. Anonymkode: e687a...95f 5
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april Det høres utrolig rart ut. Hadde aldri sendt barnet mitt alene. Så fint papsen kan bli med ♥️ Anonymkode: 3209f...182 2
mommyaka Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres utrolig rart ut. Hadde aldri sendt barnet mitt alene. Så fint papsen kan bli med ♥️ Anonymkode: 3209f...182 Ja det er flott at han vil det, jeg hadde ikke sendt henne ellers. Skjønner jo hvordan folk tør, min sønn er 13 og vært med i ca 4 bade bursdager siden han var 10. Men ha 13 gutter rundt i badeland hadde jeg ikke klart å fikse
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april mommyaka skrev (4 minutter siden): Ja det er flott at han vil det, jeg hadde ikke sendt henne ellers. Skjønner jo hvordan folk tør, min sønn er 13 og vært med i ca 4 bade bursdager siden han var 10. Men ha 13 gutter rundt i badeland hadde jeg ikke klart å fikse Når det er sagt så hadde jeg ikke likt at det kom mange av den type bursdag, det krever litt av foreldrene til barna som skal komme 🤪🙈 Anonymkode: 3209f...182
AnonymBruker Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april mommyaka skrev (47 minutter siden): men jeg kjenner at jeg egentlig ikke vil. Hvorfor ikke? Det er jo helt naturlig at foreldre blir med. Forstår ikke hvorfor dette er en problemstilling. mommyaka skrev (34 minutter siden): Ja det er flott at han vil det, jeg hadde ikke sendt henne ellers. For du klarer ikke følge eget barn i basseng? Anonymkode: 4a6c4...049 3
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Hos oss står det i invitasjon at de som ikke er svømme dyktige må ha med en voksen , men vi startet ikke med det før tidligst 8 års alder . Anonymkode: 80df0...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Skrevet 16. april Vi hadde takket nei til det. De er alt for unge. Jeg syns dette passer bedre fra 10 år og oppover. Anonymkode: 8b1ea...458 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Skrevet 16. april Jeg hadde ikke sendt min 6-åring alene nei! Og hvem i alle dager tør å arrangere slikt?? Man må jo være mange voksne for å følge med på en hel gjeng blant andre badende. Høres helt uforsvarlig ut Anonymkode: 5f290...2e5 3
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Skrevet 16. april Må vel være greit hvis en forelder er med å passer på uten å nødvendigvis være nede i basenget sammen med de. Kommer kanskje an på hvor dypt basenget er der barnet skal være. Noen basenger er jo grunne i den ene enden og det burde være uproblematisk å plaske rundt der. Anonymkode: ab461...923
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min datter er bedt i bade bursdag. Dette er barn 6-7 år, vår datter er ikke svømmedyktige og jeg synes dette er alt for tidlig å ha en slik bursdag. Men mannen min skal bli med å bade med henne denne dagen, da det blir dette eller ikke bursdag. Jeg har ikke tillitt til at 4 voksne skal passe på 13 barn i et stort basseng/ området Hadde dere sendt deres 6 åring i bade bursdag? Anonymkode: e6e06...d95 Ja , vi sendte og far var med men da var de kun en voksen. De er jo ikke i de dype bassengene Anonymkode: c98cf...387
AnonymBruker Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja , vi sendte og far var med men da var de kun en voksen. De er jo ikke i de dype bassengene Anonymkode: c98cf...387 Vår var svømmedyktig da og hadde vært det ett par år Anonymkode: c98cf...387 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, her har de heller ikke lov å ha badebursdag i bassenget før 10 år. Aldri hørt om badebursdag for seksåringer. Høres ikke greit ut i det hele tatt. Anonymkode: 70e53...7a4 Joda her er det helt vanlig med badebuesdsg tidlig men det er selvsagt med voksne Anonymkode: c98cf...387 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Skrevet 16. april mommyaka skrev (1 time siden): Der er det..men han skal jo egentlig ikke være med...det er jo vår datter som er bedt. Men da blir det jo badeland med pappa...for han skal jo ikke passe på de andre barna...men jeg kjenner at jeg egentlig ikke vil. Hvorfor kan han ikke Tilby seg å være med å hjelpe til når han først er der? Anonymkode: c98cf...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå