AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Er det vanlig at mannen pynter seg for dere kvinner i starten av forholdet? F.eks. kler seg opp i pen skjorte, kler seg i fargene dere liker etc. Anonymkode: ab09e...8c4
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Alle mine kjærester har hatt sansen for fine klær og vært pene i tøyet og nystelt. Jeg har aldri hatt en kjæreste som har gått i "kosebukser" eller joggebukser mens jeg har vært til stede. Unntaket var eks-samboer som spilte fotball aktivt på høyt nivå, han tok av og til på seg en litt kul joggebukse etter dusj en kveld etter trening eller kamp. Men ellers hadde han OK hverdagsklær; skjorter, pene gensere, fine jeans eller andre bukser type chinos. Jeg har ingen formening om farger på menns klær. Anonymkode: 89ffc...b59
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Ja, de fleste vil vel være på sitt beste når de skal treffe dama/ typen sin Anonymkode: 1eba1...c7d
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april En mann med respekt for seg selv gjør det. Og slutter ikke. Men så snart man bor sammen må man ikke det hver dag, men ved anledning er det viktig å vise at man fremdeles bryr seg om seg selv, for den andre også. De som ikke bor sammen, når de møtes er det kjempehyggelig å se at de vil se bra ut for hverandre. Setter kjempestor pris på at min kjæreste gjør dette. Og jeg gjør det for han. Anonymkode: 403bd...52b 1
Trolltunge Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april (endret) Min mann gjør det fremdeles etter over 20 år sammen. I starten av forholdet var han bestandig nydusjet og veldig striglet da vi møttes, men han har sakket relativt lite på dette. Har jeg vært borte noen dager er han (og huset) striglet til jeg kommer hjem, og det er god mat på gang. Skal vi noe sammen kler han seg opp i det han vet jeg liker og synes er sexy. Koster lite og betyr mye å fremdeles vise at man er interessert i å være fin for hverandre og glad for å se sin kjære igjen. (Ja jeg gjør det samme.) Endret 17. april av Trolltunge Skriveleif 3 1
Fjellmannover190 Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Det skulle bare mangle! Jeg går normalt sett pent kledd, men gjør litt ekstra innsats når vi møtes. Det gjør alle damer jeg har møtt! 2
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Skrevet 24. april Både mannen og jeg kler oss for hverandre ganske ofte, synes det bare skulle mangle i et forhold Anonymkode: a5c60...703
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Skrevet 25. april Han gikk normalt pent kledd. Vi elsker å gå i kose klær da, så hjemme ser vi ut som en gjeng uteliggere og kidsa elsker å bare ha på boxershorts 🤭😅 Anonymkode: 2c7cb...912 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #9 Skrevet 25. april Ja han prøver ja. Fortsatt etter 25 år sammen også. Jeg kler meg pent selv. Bruker ikke joggebukse og slik. Da må jeg være syk. Er oppvokst slik. Min mor er likedan. Anonymkode: e7d46...3bc
AnonymBruker Skrevet 25. april #10 Skrevet 25. april Ute blant folk går vi pent kledd, eller kledd i normale klær som passer til settingen. Hjemme synes vi begge det er digg å gå i kosebukse. Bedre å slappe av i det, enn å sitte i sofaen med ei stiv dongeribukse Anonymkode: 6a53d...1a0
AnonymBruker Skrevet 25. april #11 Skrevet 25. april Han bryr seg mer enn meg ute blant folk. Jeg kan fint gå i joggebukse etc på butikken. Det tror jeg aldri han har gjort. Anonymkode: 8e8e1...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå