Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukten av «gjenglemt» klesplagg er undervurdert. Mmm, lukter deilig kjæreste 🥰 #savn

Skrevet

Heia bloggen

• Liker 1
Skrevet

I know the feeling 🥰 Sist gang jeg var hos daten min, så luktet genseren min fortsatt av han når jeg kom hjem igjen 🥰 Hadde nesten ikke lyst til å vaske den 😄 

Kroppslukt altså 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Beste er de mennene som er nøye på hygienen men som ikke dynker seg i parfyme, sånn at man faktisk lukter HAN. Er noen år siden jeg var borti en slik sist. De siste jeg har vært med har enten vært slumpen med hygienen så de lukter skitten/svette, eller de er superrene men med 5 sprut for mye av en eller annen parfyme de har gått fullstendig bananas med. Eller som han siste jeg var på date med, luktet sterk svette kombinert med overkill parfyme. 

Så, gutter: vær så snill å ro ned parfyma. Så lenge dere dusjer og har rene klær så lukter dere uansett godt. Vil dere gjøre dere litt ekstra flotte så ta EN sprut parfyme, ikke 15.

Anonymkode: 2e472...d9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beste er de mennene som er nøye på hygienen men som ikke dynker seg i parfyme, sånn at man faktisk lukter HAN.

Vil dere gjøre dere litt ekstra flotte så ta EN sprut parfyme, ikke 15.

Anonymkode: 2e472...d9f

Mannen min er iraner, jeg skjønner ikke hva du snakker om 😂 (spøken er at iranere er kjente for å dusje i parfyme)

Spøk til side. Jeg elsker gjenglemte plagg. Har sovet med t-skjorten hans rundt puta mi. Fantastisk! 

Anonymkode: c9a71...43b

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig ren god lukt av mann er litt muskaktig. Det er nydelig. 

Anonymkode: 89f78...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...