AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Nå mener jeg ikke smugfilming, men at man som par/ff er enige om det. Og hvis ja, ser du/dere på det i etterkant? Jeg ble veldig interessert i dette etter jeg ble sammen med min partner. Det er han som filmer og redigerer, og jeg (vi) ser på det i etterkant (ikke sammen). Noen ganger deler vi anonymt på nett, men ikke ofte. Anonymkode: e2021...a89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nå mener jeg ikke smugfilming, men at man som par/ff er enige om det. Og hvis ja, ser du/dere på det i etterkant? Jeg ble veldig interessert i dette etter jeg ble sammen med min partner. Det er han som filmer og redigerer, og jeg (vi) ser på det i etterkant (ikke sammen). Noen ganger deler vi anonymt på nett, men ikke ofte. Anonymkode: e2021...a89 Filmer min mannlige kjæreste når han får orgasme Anonymkode: d454d...c10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april Nei Anonymkode: 159cb...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Ja. Men aldri lagt ut noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Nei. Gjort det en gang. Det var utelukkende kleint og komisk å se i etterkant. Anonymkode: 613d4...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Vi tar ofte bilder som vi legger ut anonymt på et nettsted for erotisk bildedeling. Vi legger litt flid i bildene, og de er oftere erotiske mer enn eksplisitte. Vi fryder oss sammen med å gå gjennom likes og sjekker om de som liker våre bilder også legger ut erotiske bilder. Vi er begge ganske ekshibisjonistiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april Absolutt. Har masse liggende i en skyløsning. Mest for å ha gode minner når jeg blir gammel. Se tilbake på når jeg var ung og deilig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Del Skrevet 16. april Ja! Men aldri med ansikt eller ringer, smykker eller omgivelser som kan identifisere oss dersom noe skulle komme på avveie. På hotellrom blir det filmet flittig, for å si det sånn. Anonymkode: 0bddf...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Del Skrevet 17. april Ja, men sjelden det blir noe av. Anonymkode: bc8f3...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17. april #10 Del Skrevet 17. april Phitta Phjong skrev (9 timer siden): Absolutt. Har masse liggende i en skyløsning. Mest for å ha gode minner når jeg blir gammel. Se tilbake på når jeg var ung og deilig. Hedonister som deg vil alltid være deilige uavhengig av alder. Unner deg likevel å nyte filmene.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #11 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, men sjelden det blir noe av. Anonymkode: bc8f3...79e Det var dumt. Hvorfor? Sjeldent sex eller ikke interessert partner? Anonymkode: e2021...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja! Men aldri med ansikt eller ringer, smykker eller omgivelser som kan identifisere oss dersom noe skulle komme på avveie. På hotellrom blir det filmet flittig, for å si det sånn. Anonymkode: 0bddf...428 TS. Vi har begge tatoveringer så det går fint an å identifisere. Men det vi legger ut er bilder eller gifer som er klippet ut av film og vi unngår tatoveringene der. Alt er godt gjemt ellers så hvis vi dør kan ingen (som vi kjenner) finne det. Hjemmet er så klinisk rent og nøytralt at ingen hadde kjent det igjen uansett om de hadde vært på besøk heller. Er gøy å ha felles interesser som par Anonymkode: e2021...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 17. april #13 Del Skrevet 17. april Ja, det gjør vi ofte. Mest for egen del, men også for å kunne dele med potensielt nye lekekamerater.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morty70 Skrevet fredag kl 14:00 #14 Del Skrevet fredag kl 14:00 Snok1 skrev (På 16.4.2025 den 23.59): Vi tar ofte bilder som vi legger ut anonymt på et nettsted for erotisk bildedeling. Vi legger litt flid i bildene, og de er oftere erotiske mer enn eksplisitte. Vi fryder oss sammen med å gå gjennom likes og sjekker om de som liker våre bilder også legger ut erotiske bilder. Vi er begge ganske ekshibisjonistiske. Liv å spørre hvilken side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:08 #15 Del Skrevet fredag kl 14:08 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 21.12): Nå mener jeg ikke smugfilming, men at man som par/ff er enige om det. Og hvis ja, ser du/dere på det i etterkant? Anonymkode: e2021...a89 Ja, vi liker det, og vi ser på de i etterkant ja Spicer ting litt opp, og vi synes det er drit deilig å se på 🥰 Anonymkode: 8f3ed...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet fredag kl 14:29 #16 Del Skrevet fredag kl 14:29 Morty70 skrev (28 minutter siden): Liv å spørre hvilken side? Det er lov å spørre, men av anonymitetshensyn avstår jeg fra å svare. Håper du forstår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:09 #17 Del Skrevet fredag kl 15:09 Morty70 skrev (1 time siden): Liv å spørre hvilken side? Ikke meg du spurte men reddit er en arena man kan bruke. Om man ikke vil gå all-in på Only Fans da. Anonymkode: e2021...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:23 #18 Del Skrevet fredag kl 15:23 filmet mye med et par knullevenninner. av at jeg har knullet dem, de har ridd meg, sugd meg osv. Anonymkode: f38e3...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:27 #19 Del Skrevet fredag kl 15:27 Har mer enn nok med å unngå å tenke på hvordan jeg ser ut når vi ikke filmer. Anonymkode: 775a7...79d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet fredag kl 16:54 #20 Del Skrevet fredag kl 16:54 (endret) Mr Villvin liker å filme. Jeg liker at han filmer. Vi ser alltid på dette sammen, og han blir enormt opphisset. Vi aldri delt film eller bilder med noen. De blir slettet rett etterpå - tror jeg 😉 Endret fredag kl 17:26 av FruVillvin Små plukk.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå