AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Er det bare i Svinesund og Nordby det er ekstra folk i Sverige på skjærtorsdag ? Er det helt normalt på Tøckfors og Charlottenberg? Anonymkode: f75a8...276
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april mariie skrev (39 minutter siden): Et i det strømstad den store rånefeseten er Oki så det er helt uavhengig av Tøckfors og Charlottenberg ? Anonymkode: f75a8...276
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oki så det er helt uavhengig av Tøckfors og Charlottenberg ? Anonymkode: f75a8...276 Jeg har hørt at det kan være mange i charlotteberg også Anonymkode: 30f98...a19
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Det er mye folk på skjærtorsdag i Charlottenberg. Går et skille mellom før og etter kl 15. Generelt noe mindre trøkk etter kl 15. Anonymkode: 02447...d6d
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Tipper det er masse nordmenn i grensebyene i Sverige uansett hvor det er siden skjærtorsdag ikke er helligdag i Sverige og enkelte/mange nordmenn bare MÅ handle flesk og sprit denne dagen- eller råne. Anonymkode: ce362...b6f
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Vi var i Strømstad/ Nordby i dag, var mer folk enn i Oslo på 17. mai, helt svett enda! 😂 Om du ikke må til Sverige i morgen, ville jeg latt være. Var i Charlottenberg en påske før covid, husker mye folk da også. Anonymkode: 6ed73...13c
AnonymBruker Skrevet 17. april #8 Skrevet 17. april Da burde jeg kanskje stå helt over da? Hadde dere gjort det? Anonymkode: f75a8...276
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april Er det noen som var i Sverige i går? Hvordan var det? Var det veldig mange mennesker ? Vurderer om jeg skal dra i dag men orker ikke kø overalt Anonymkode: f75a8...276
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april Tøcksfors pleier å være rolig. Jeg var der tidligere i påsken, og mens jeg handlet på grensen der snakket jeg med en venninne som var i svinesund. Der var det for det første milelange køer over grensen i tillegg til tusenvis av folk😊 Anonymkode: 70928...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå