Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at mannen jeg er sammen med lager synlige sugemerker på halsen min med vilje. Det har skjedd flere ganger i løpet av 2,5 år. Kanskje ti ganger...? Og vi er middelaldrende begge to, så dette er bare flaut.

Den siste gangen nå så jeg ut som om jeg var blitt utsatt for vold. På ene siden av halsen var det en stor bloduttredelse og blåmerke, på størrelse med en knyttneve, i tillegg til et litt mindre merke på andre siden. Det så ikke ut som sugemerker engang, så store var de.

Jeg forstår at merker kan forekomme i "kampens hete", men dette oppleves ikke sånn. Som oftest lager han disse merkene når jeg klemmer ham idet vi møtes. Eller idet jeg klemmer ham og går. Jeg har aldri opplevd å måtte dekke til halsen jevnlig på grunn av store merker. Synes dere det høres ut som en vanlig oppførsel? Han hevder at det ikke er meningen og at det bare er huden min som er altfor sensitiv.

Anonymkode: cd24c...46a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som om han er 13. Sett grenser og forklar hva som er konsekvensen om han ikke respekterer de. 

Anonymkode: dc0ef...d36

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sugemerker er noe 18 åringer holder på med. 
Han bør utvide sitt fysiske repertoar til noe mer enn hals suging.

AnonymBruker
Skrevet

Noe SÅ flaut. Det der hadde jeg satt en strek på. Du kjenner vel når han suger merke 

Anonymkode: 462e7...b13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne mannen er ikke ærlig med deg, han skylder på deg istedenfor at han tar ansvar. Han ønsker tydeligvis å gjøre dette mot deg, det er ikke bare at han forsøker å markere revir, han viser deg at han kontrollerer deg om han vil - og han vil kontrollere deg, selv når det innebærer både å gjøre deg forlegen og potensielt skade deg.

Jeg får veldig lett blåmerker, så har alltid sagt fra til nye menn jeg har vært sammen med at de absolutt ikke får lage sugemerker på meg. En måtte prøve seg likevel på halsen, men han gjorde det bare én gang, og da var han lei seg etterpå, beklaget mye fordi han hadde trodd jeg overdrev, og lovet at han ikke skulle gjøre det igjen - noe han heller ikke gjorde. En annen eks glemte seg under akten, og laget et sugemerke på ene brystet mitt. Han kom på det akkurat idet jeg begynte å skulle si fra at han måtte slutte, han beklaget seg også, og han og jeg hadde mye og heftig sex uten at han noen gang etter dette laget et eneste merke på meg. Ingen andre jeg har vært sammen med har hatt problemer med å tøyle seg selv og respektere at jeg ikke ønsker å gå rundt med store blåmerker.

Han du er sammen med, han gjør dette fordi han liker å kontrollere deg, fordi han nyter å gjøre deg ukomfortabel og forlegen. Det er et gigantisk stort rødt flagg!

Du bør dumpe ham, for han her har garantert andre dårlige sider som vil utvikle seg jo lenger dere er sammen!

Anonymkode: 83fa2...314

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noe SÅ flaut. Det der hadde jeg satt en strek på. Du kjenner vel når han suger merke 

Anonymkode: 462e7...b13

Idet man kjenner at en mann lager et sugemerke, da er skaden allerede skjedd, slik Ts (og jeg) har det. Så hjelper lite å si fra da.

Ts har sagt fra mange ganger at mannen ikke skal gjøre dette, og likevel fortsetter han. Det viser at han heller ikke respekterer henne. Nok en grunn for å dumpe ham!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg kjenner det jo, og da vrir jeg meg unna. Jeg har sagt til ham før at det aldri må skje igjen, men så skjer det likevel. Forrige gang la han seg oppå meg (etter å ha kommet inn gjennom døren min), sånn at jeg ikke kom meg unna. Jeg sa nei, men dessverre begynte jeg også å le, fordi skjegget kilte. Dermed virket nok ikke mine nei like alvorlige.

Personlig synes jeg det er ubehagelig å tenke på at han sannsynligvis planla å møte meg sånn: legge meg i bakken, legge seg oppå meg og lage store merker på halsen min. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Denne mannen er ikke ærlig med deg, han skylder på deg istedenfor at han tar ansvar. Han ønsker tydeligvis å gjøre dette mot deg, det er ikke bare at han forsøker å markere revir, han viser deg at han kontrollerer deg om han vil - og han vil kontrollere deg, selv når det innebærer både å gjøre deg forlegen og potensielt skade deg.

Jeg får veldig lett blåmerker, så har alltid sagt fra til nye menn jeg har vært sammen med at de absolutt ikke får lage sugemerker på meg. En måtte prøve seg likevel på halsen, men han gjorde det bare én gang, og da var han lei seg etterpå, beklaget mye fordi han hadde trodd jeg overdrev, og lovet at han ikke skulle gjøre det igjen - noe han heller ikke gjorde. En annen eks glemte seg under akten, og laget et sugemerke på ene brystet mitt. Han kom på det akkurat idet jeg begynte å skulle si fra at han måtte slutte, han beklaget seg også, og han og jeg hadde mye og heftig sex uten at han noen gang etter dette laget et eneste merke på meg. Ingen andre jeg har vært sammen med har hatt problemer med å tøyle seg selv og respektere at jeg ikke ønsker å gå rundt med store blåmerker.

Han du er sammen med, han gjør dette fordi han liker å kontrollere deg, fordi han nyter å gjøre deg ukomfortabel og forlegen. Det er et gigantisk stort rødt flagg!

Du bør dumpe ham, for han her har garantert andre dårlige sider som vil utvikle seg jo lenger dere er sammen!

Ja, det handler sikkert om kontroll også. Og ydmykelse. Huff. Akkurat nå blir jeg kvalm av ham.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det handler sikkert om kontroll også. Og ydmykelse. Huff. Akkurat nå blir jeg kvalm av ham.

Ts

Det er dessverre ikke noen tvil om at det handler om både kontroll og ydmykelse fra hans side. Det siste du skrev over her viser jo at han planlegger å gjøre det. Han finner en form for sadistisk nytelse i å påføre deg ydmykelse.

Slike menn må man komme seg helt unna!

Hadde jeg vært deg ville jeg ha avsluttet forholdet med å bare si at du har funnet ut at dere er for forskjellige, at du nok ikke har rette følelsene for at dette skal kunne fungere på sikt, og at du nå derfor gjør det slutt. Legg også til at du forventer at han respekterer at det er slutt, at du ikke ønsker mer kontakt - for menn med slike sider som han har tar ofte det å bli dumpet på en dårlig måte og kan begynne å trakassere deg via telefon eller sosiale medier eller på andre måter, eller de begynner å spre falske rykter om deg. Slår du opp med begrunnelse i at han lager blåmerker på deg og ydmyker deg, så vil han nok spre falske rykter om deg, for å latterliggjøre deg. Så vær så nøytral som mulig om du slår opp, ikke gå inn i en diskusjon med ham, bare informer ham om at dette ikke fungerer lenger, at det er slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om folk er helt enstemmige her. Takk ❤️. Dere støtter opp under magefølelsen min.

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det virker som om folk er helt enstemmige her. Takk ❤️. Dere støtter opp under magefølelsen min.

Ts

Den magefølelsen skal du ta på alvor, for den fanger opp signaler som du enda ikke har fått helt bevisstgjort.

Stol på deg selv, og ikke utsett deg for denne mannen mer. Når han har slike behov og ønsker om å kontrollere og ydmyke deg, da vil det som regel bare utvikle seg videre og bli verre.

❤️ 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...