AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Når jeg ser meg i speilet så ser jeg nokså vanlig ut, men jeg ser jo at jeg har fått litt innsøkk under øyer og at det er en blålig farge i øyekrok men det er nå greit og naturlig nok. Men når jeg ser meg i speilet på langt hold ute i diverse butikker og lignende så HVA FADER??? Der ser det jo ut som at jeg har grått 14 dager i strekk! Jeg ser altså så sliten ut! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg ser jo bare helt jævli ut. Med både mørk farge rundt øyer og innsøkk og poser under øynene. Hvorfor klarer jeg ikke å se det samme når jeg ser meg i speil tett på eller på bilder? Og ser andre meg slik jeg gjør på langt hold? Flere som har oppdaget noe lignende? Tips om sminke som kan skjule noe av det mottas med stor takknemlighet. Jeg ser jo ingen andre kvinner som ser slik ut så jeg forstår ikke hvordan jeg har blitt slik 😂 Hilsen veldigslitenogleiseg 33 år Anonymkode: 172eb...b5a
AnonymBruker Skrevet 17. april #2 Skrevet 17. april En god concealer og en frisk kremblush? Anonymkode: 0c094...a6d
AnonymBruker Skrevet 17. april #3 Skrevet 17. april Hulhet er veldig vanskelig å sminke bort, fort det vises nesten uansett hvis lyset treffer "feil". Det som hjelper meg litt er en god reflekterende highlighter, men skal du bli helt kvitt "søkk" så er det dessverre fillers som er løsningen. Anonymkode: d2190...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #4 Skrevet 17. april Jeg ble seende litt sånn ut da jeg gikk ned 25 kg veldig raskt. Men det er altså uaktuelt å gå opp de kiloene igjen, da kommer dobbelthaka tilbake 😅 Men kanskje du hadde kledd å gå opp et par kilo? Anonymkode: 0c094...a6d
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2025 den 12.37): Jeg ble seende litt sånn ut da jeg gikk ned 25 kg veldig raskt. Men det er altså uaktuelt å gå opp de kiloene igjen, da kommer dobbelthaka tilbake 😅 Men kanskje du hadde kledd å gå opp et par kilo? Anonymkode: 0c094...a6d Bmien min er for høy så det er nok ikke derfor heller😒 Anonymkode: 172eb...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå