Gå til innhold

Hvor kan jeg som kvinne forføre en vanlig mann til sengs i hverdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil prøve å få en vanlig mann til sengs en vanlig dag, altså ikke på utested eller fest. Utseende, alder og sivilstatus til mannen er helt likegyldig. Er det bare veldig vakre kvinner som klarer dette? Jeg er selv midt på treet, med noen kilo for mye. Men heldigvis på de rette stedene i det minste. 

Hvordan går jeg fram? Er så flaut å flørte. Scenarier jeg har tenkt ut: nakenbade alene ved et skogsvann og håpe en mann dukker opp. Bestille håndverker til noe og prøve meg på han. Kjøpe noe av en mann på Finn og dra til han for å hente og så spør om å komme inn å låne doen eller noe og håpe at det utvikler seg. 

Hva tenker dere? Tar imot alle tips. 

Anonymkode: 2ff35...d05

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å legge ut en annonse og så kan du velge og vrake de du ikke liker? 😊

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres helt usannsynlig ut at de scenarioene skal føre til noe. 

Anonymkode: 52671...923

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Har fungert for meg. Enda enklere om du er kvinne😊 Har ofte drømt om å bli sjekket opp slik som du skriver. Aldri fått noen tilbud den veien. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Jarle skrev (19 minutter siden):

Det er vel bare å legge ut en annonse og så kan du velge og vrake de du ikke liker? 😊

Greia er at det skal være spontant og ikke avtalt. Hadde du fulgt opp om du merka en dame du traff på var interessert i et ligg? Ts 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det høres helt usannsynlig ut at de scenarioene skal føre til noe. 

Anonymkode: 52671...923

Hvorfor det? Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kjøpe noe av en mann på Finn og dra til han for å hente og så spør om å komme inn å låne doen eller noe og håpe at det utvikler seg. 

Ikke gjør det.

Kjenner menn som opplever dette stadig vekk og synes det er ufattelig kleint. 

Anonymkode: b2201...28b

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tenker det kunne vært spennende 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres psyko ut.

Anonymkode: f9160...51e

• Liker 15
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke gjør det.

Kjenner menn som opplever dette stadig vekk og synes det er ufattelig kleint. 

Seriøst? Hadde aldri trodd det var mange kvinner som gjorde dette. Kanskje de mennene du kjenner er veldig kjekke? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det høres psyko ut.

Hyggelig kommentar fra deg

AnonymBruker
Skrevet

Nakenbading - du kan få bot for blotting, eller du kan bli voldtatt.

Håndtverker - bare ikke gjør det. Kjenner flere som jobber som det, og noen av dem har opplevd det så mange ganger at de har begynt å nekte å dra til visse kunder, fordi de anser det som seksuell trakassering på jobb. Ene er nå så lei av dette at han har sagt at neste gang det skjer så vil han anmelde.

Finn - igjen, du risikerer å bli voldtatt m.m.

Eller, du oppnår bare et dårlig rykte som hun billige som er så desperat at hun ligger med hva som helst.

Jeg tenker du bør jobbe med deg selv, jobbe for å bli tryggere i deg selv og på den du er. Og ikke minst, trene på å bli bedre på sosiale relasjoner.

Du bør også vurdere psykolog for å finne ut hva det er som gjør at du er villig til å sette deg selv i så sårbare situasjoner at du risikerer å bli alvorlig skadet - for det er noe som gjør dette, og det bør du bearbeide før du får langt større problemer enn du har i dag.

Anonymkode: a3ccb...788

• Liker 7
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hyggelig kommentar fra deg

En håndverker er på jobb, du vet ikke om han er singel en gang, han tror han skal komme for å utføre arbeidet sitt, og så står du klar for å forføre? 

Hadde kjønnene blitt byttet om ville det kanskje vært mer forståelig hvor langt ute dette er?

• Liker 12
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne trenger du egentlig ikke å gjøre så mye. Det er bare å annonsere at butikken er åpen, så er det bare å velge å vrake fra køen av folk som vil inn.

Anonymkode: 84986...8df

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Seriøst? Hadde aldri trodd det var mange kvinner som gjorde dette. Kanskje de mennene du kjenner er veldig kjekke? 

Jo, det er mange damer som henger etter menn. Veldig mange. Sikkert veldig kjekke, men ville du ha gjort det hvis de ikke var det?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nakenbading - du kan få bot for blotting, eller du kan bli voldtatt.

Håndtverker - bare ikke gjør det. Kjenner flere som jobber som det, og noen av dem har opplevd det så mange ganger at de har begynt å nekte å dra til visse kunder, fordi de anser det som seksuell trakassering på jobb. Ene er nå så lei av dette at han har sagt at neste gang det skjer så vil han anmelde.

Finn - igjen, du risikerer å bli voldtatt m.m.

Eller, du oppnår bare et dårlig rykte som hun billige som er så desperat at hun ligger med hva som helst.

Jeg tenker du bør jobbe med deg selv, jobbe for å bli tryggere i deg selv og på den du er. Og ikke minst, trene på å bli bedre på sosiale relasjoner.

Du bør også vurdere psykolog for å finne ut hva det er som gjør at du er villig til å sette deg selv i så sårbare situasjoner at du risikerer å bli alvorlig skadet - for det er noe som gjør dette, og det bør du bearbeide før du får langt større problemer enn du har i dag.

Altså hallo? Dette er en seksuell fantasi jeg har som jeg vil prøve ut. En rimelig uskyldig en, vil jeg også si det er. Drøyt å påstå jeg har problemer og trenger psykisk hjelp, altså. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som kvinne trenger du egentlig ikke å gjøre så mye. Det er bare å annonsere at butikken er åpen, så er det bare å velge å vrake fra køen av folk som vil inn.

Anonymkode: 84986...8df

Men hvordan signaliserer jeg at butikken er åpen? Og i hvilke situasjoner?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, det er mange damer som henger etter menn. Veldig mange. Sikkert veldig kjekke, men ville du ha gjort det hvis de ikke var det?

Hadde gjort det uansett om han var kjekk eller ikke. Jeg skrev jo i åpningsinnlegget at utseende og alder ikke betyr noe. Det er situasjonen jeg tenner på, og ikke selve mannen. Ts 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså hallo? Dette er en seksuell fantasi jeg har som jeg vil prøve ut. En rimelig uskyldig en, vil jeg også si det er. Drøyt å påstå jeg har problemer og trenger psykisk hjelp, altså. 

Vel, du har ikke rett til å hverken begå ulovlige handlinger eller trakassere de som er på jobb bare fordi du har seksuelle fantasier.

Den risikoadferden som du viser at du er villig til å sette ut i praksis, den handler ikke om seksuell fantasi, den handler om at du har problemer som gjør at du i realiteten er villig til å utsette deg for alvorlig skade. Det er ikke friskt.

Som sagt, jobb med deg selv, finn ut i samarbeid med en terapeut hvorfor du er villig til å ta så stor risiko med egen helse og liv.

• Liker 8
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
Jarle skrev (28 minutter siden):

Jeg tenker det kunne vært spennende 😊

Kan jeg spørre deg hvor I landet du bor? Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...