AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Er på episode 1 av serien akkurat nå. Langsom handling. Vil den ta seg opp? Anonymkode: 0f060...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Fremdeles litt sakte, men det skjer i alle fall ting. Er på slutten av episode 3 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april Den var ikke helt av vanlig Læckberg format. Men helt ok å se gjennom, samtidig som jeg styrte med litt andre ting. Var helt skutt i går, og hadde behov for noe lett. Anonymkode: b090e...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Jeg synes den var bra, og spesielt slutten. Anonymkode: c2701...26d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Del Skrevet 17. april Jeg så alle episodene i ett strekk. Likte den jeg, synes den var litt creepy. Litt usikker hva jeg synes om siste episode/slutten. Anonymkode: 4917f...d0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Del Skrevet 17. april Jeg syns den var bra, men ble litt skuffet over at slutten var såpass forutsigbar. Jeg mistenkte den skyldige i første episode, så jeg skulle ønske det var en større overraskelse. Men, jeg slukte alle episodene på en kveld, så den var absolutt bra! Anonymkode: a0aff...384 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg syns den var bra, men ble litt skuffet over at slutten var såpass forutsigbar. Jeg mistenkte den skyldige i første episode, så jeg skulle ønske det var en større overraskelse. Men, jeg slukte alle episodene på en kveld, så den var absolutt bra! Anonymkode: a0aff...384 Samme her. Bra nok, men veldig forutsigbar og litt for mange klisjeer. Anonymkode: 11c51...796 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #8 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg syns den var bra, men ble litt skuffet over at slutten var såpass forutsigbar. Jeg mistenkte den skyldige i første episode, så jeg skulle ønske det var en større overraskelse. Men, jeg slukte alle episodene på en kveld, så den var absolutt bra! Anonymkode: a0aff...384 Oi, er det sant? Jeg var faktisk inne på tanken jeg også, i første episode, men slo det fra meg utover i serien. Hadde 2-3 andre mistenkte istedetfor, så jeg ble både overrasket og litt skuffet. Hadde håpet på en annen slutt. Anonymkode: 4917f...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #9 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Oi, er det sant? Jeg var faktisk inne på tanken jeg også, i første episode, men slo det fra meg utover i serien. Hadde 2-3 andre mistenkte istedetfor, så jeg ble både overrasket og litt skuffet. Hadde håpet på en annen slutt. Anonymkode: 4917f...d0b Jeg har nok sett for mye Criminal Minds 😄 men det var en god del som dessverre ble for åpenbare hint for min del. De klarte likevel å skape litt spenning fra start til slutt, selvom det var distraksjoner. Anonymkode: a0aff...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. april #10 Del Skrevet 18. april Jeg begynte litt på den i dag, men orket ikke så lenge. Det er antakelig andre ting som tar fokuset. Skal ha den i minnet og prøve senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #11 Del Skrevet 18. april Synes det var bra Anonymkode: e8faf...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Del Skrevet 18. april Den var skikkelig dårlig. Sett samme oppskrift 100 ganger før. Anonymkode: 0fe23...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Del Skrevet 18. april Elendig. Anonymkode: 1b385...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 21. april #14 Del Skrevet 21. april Jeg har en episode igjen som jeg skal se i kveld, men har mistenkt en spesifikk person siden første episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 21. april #15 Del Skrevet 21. april Jeg holder på å se den nå. Problemet mitt er at når jeg har begynt på en serie så må jeg se hele. Synes den er kjedelig og står absolutt ikke til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #16 Del Skrevet 21. april Spoiler Politimann som adopterer det kidnappede barnet. Allerede der var det et gigahint Og måten han kjeftet på broren om de blomstene til begravelsen. Og når Lejla forklarte at Ecki har begynt igjen pga noe omveltning i livet (kona dør) Anonymkode: 5b142...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #17 Del Skrevet 22. april Skikkelig bajs serie. Dårlig, overdrevent og ulogisk hele suppa. Anonymkode: 0fe43...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #18 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Skjul innhold Politimann som adopterer det kidnappede barnet. Allerede der var det et gigahint Og måten han kjeftet på broren om de blomstene til begravelsen. Og når Lejla forklarte at Ecki har begynt igjen pga noe omveltning i livet (kona dør) Anonymkode: 5b142...de4 Spoiler Ikke minst hvordan det ble fokus på bildene han hadde hengende av ofrene sine, i første episoden. Anonymkode: a0aff...384 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #19 Del Skrevet 22. april Hvis man klarer å utstå de woke-ifiserte klisjene, som sikkert må være der for å få pengestøtten til serien, så var den likevel blant de bedre fra Sverige. Selv om den nok kunne vært en episode kortere og selv om løsningen er litt for obvious: litt tegneserieaktig ser man hvem som er skurkene og hvem som urettmessig kommer til å bli beskylt for å være det bare ved å se på alder, kjønn, etnisitet og urban vs "bygdetulling". Anonymkode: 88144...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22. april #20 Del Skrevet 22. april (endret) Woke klisjeer? Please enlighten me. Grei underholdning, men vi pekte også ut morderen i første episode. Da besto egentlig serien av å vente på hvordan de involverte skulle finne det ut. Endret 23. april av Kålrota 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå