AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Er i midten av 30 årene og vurderer å prøve å få barn nr 2. Har et barn på 4 fra før. Til dere fra midten av 30 årene til 40, har du født i denne alderen? Var det lett å bli gravid eller vanskelig? Eller prøver du fremdeles, men har ikke lyktes ennå? Vil gjerne høre deres erfaringer. Anonymkode: 2536d...d46
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Var 34 da jeg ble gravid første gang. Tok et halvt år. Ble gravid igjen ca ett år senere, det gikk på første forsøk Anonymkode: c6e29...0e5
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Jeg er nå førstegangsgravid etter 2,5 års prøving, og 2 IVF-forsøk 😊 34 år Anonymkode: 22d0a...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april Er tredjegangsgravid nå, og det var bare en glipp som skulle til😅 er 37. Anonymkode: 07b8a...a94 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Førstemann ble unnfanget pga sprukket kondom når jeg var 28 😅Brukte deretter 4 mnd på å bli gravid når jeg var 31, og 2 mnd på å bli gravid når jeg var 35. Anonymkode: ceed3...5a5
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Brukte 5 mnd på å bli gravid med nr 1, da var jeg 31. Nr 2 var ikke planlagt men prevensjonen sviktet, det satt på ett skudd siden vi kun hadde sex 1 gang på den perioden jeg kunne blitt gravid da. Anonymkode: d9a6b...1be
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Brukte 1 år på å blir gravid med nr 1. fra 31-32 år. Ble gravid på første forsøk med nr 2 som 34 åring og med nr 3 som 38 åring Anonymkode: 33c5f...9eb
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Ble gravid med gjennomsnittlig 1 mnd prøving på hver av mine tre, var 30 med første og 35 da siste ble født. Anonymkode: 7fafb...0a6
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april Vi prøvde skikkelig, da, det var sex annenhver dag i to-tre uker og bena i været etterpå. 😅 Anonymkode: 7fafb...0a6
Anononyma Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april Med første var jeg 33, ble gravid 8 mnd etter p-pilleslutt med mer eller mindre målrettet prøving. Barn 2 kom som en overraskelse da jeg var 36. Hoppet kun i høyet 1 gang den syklusen, og det var i følge app etter eggløsning. Vil si vi har vært heldig og unnfanget barna våre veldig enkelt ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april Lett, har 3 uplanlagte. 1 på Cerazette og 2 på Loette. Anonymkode: afb45...753
AnonymBruker Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april Brukte omtrent 10 måneder på å bli gravid, da ble det først en spontanabort. Tre måneder senere ble det vellykket graviditet. 37 år. Anonymkode: 8c1fa...f91 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Jeg forstår kroppen min så ble første gang gravid 26 og hadde eggløsning så da kjørte vi på og ble gravid med en gang. Prøvde igjen da jeg var 30 og ble gravid samme dag jeg hadde eggløsning. Hvis du laste ned en syklus app og forsøker og være ekstra var på de dagene du har eggløsning så kan det være en kjapp måte og bli gravid på. Men så er vi alle forskjellige hele gjengen. Alder og gener og dna og alt har noe og si så ingen vits i og sammenligne egentlig. Har en på 4 år og en som nå er 2 mnd. Anonymkode: 7ddd1...36b
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg forstår kroppen min så ble første gang gravid 26 og hadde eggløsning så da kjørte vi på og ble gravid med en gang. Prøvde igjen da jeg var 30 og ble gravid samme dag jeg hadde eggløsning. Hvis du laste ned en syklus app og forsøker og være ekstra var på de dagene du har eggløsning så kan det være en kjapp måte og bli gravid på. Men så er vi alle forskjellige hele gjengen. Alder og gener og dna og alt har noe og si så ingen vits i og sammenligne egentlig. Har en på 4 år og en som nå er 2 mnd. Anonymkode: 7ddd1...36b Jeg hadde stålkontroll på syklus, kjenner til og med på kroppen når egget slipper, men det tok meg allikevel 1 år å bli gravid. Den første graviditeten jeg ble gravid på første forsøk hadde jeg litt uregelmessig syklus pga amming så da hadde jeg ikke helt kontroll, bare antok sånn ca, allikevel holdt det med sex en gang(leeenge siden sist) Anonymkode: 33c5f...9eb
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Skrevet 16. april Vanskelig med nr. 1. Kjempelett med nr. 2 (satt på første forsøk) Anonymkode: 0a9d8...789
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Skrevet 16. april Har tatt meg ca 6 mnd hver gang. 40 første gang og 42 siste Anonymkode: 75f45...c94 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april Dårlige egg. Fikk barn etter ivf-forsøk nr. 5 som 33-åring. Gjelder ikke så mange da, men glad jeg begynte tidlig, for det ble ikke søsken. Anonymkode: 436d3...e93 4
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Skrevet 16. april Gravid som 32-åring med første barnet. Gikk på tredje forsøk. Gravid med nummer to som 34-åring. Gikk på første forsøk. Anonymkode: b4005...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Skrevet 16. april Ble gravid 5 mnd etter jeg fjernet spiralen det året jeg fylte 31. Det var utenfor livmor, på ene egglederen så måtte fjerne ene egglederen. Hadde positiv test igjen på tampen av samme år og har barn født i 2022, det året jeg fylte 32. Prøvde ikke aktivt i den grad av at jeg fulgte med på eggløsning men hadde jo sex 1-2 g uken ☺️ Nå er jeg 34 og er gravid i sjette mnd. Oppdaget at jeg sannsynligvis hadde eggløsning utifra appen jeg brukte til å holde kontroll på mensen så spurte samboer om vi skulle prøve på en til. Vi hadde sex en dag den mnd og der satt spiren. Føder til sommeren igjen 😅 Så ja, jeg blir overraskende lett gravid til tross at jeg er i mitt 35 år. Anonymkode: 3ef31...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå