AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Har sett på nettsider til lokale firma, men det står alltid at man skal kontakte dem, men jeg vil gjerne først ha en omtrentlig pris i hodet før jeg prøver på å overtale mannen. Hva betaler dere? Hos oss er det aktuelt med vask av - to soverom - gang oppe og nede - bad og gjeste-wc - kjøkken - stue Anonymkode: 599ac...151
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Kommer jo an på om det er privat eller via firma. Anonymkode: 89ea4...618
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Privat. Stue,kjøkken, ganger, tre av soverommene,trapp, , to bad, noen ganger vaskerommet, vindu innvendig og vindu utvendig ved verandasonen. Bruker ca 3 t og skal ha 800,-. Anonymkode: f819f...2ae 3
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april Det er flere vaskefirma som har kalkulatorer ute på nett, men da må du oppgi hvor mange kvm som skal vaskes og hyppighet. Anonymkode: 1400b...be6 1
newman01 Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Freska koster 669kr/timen inkl mva Svart privat er ikke spesielt snilt mot renholdere. Undergraver bransjen, de får ikke sykelønn eller pensjon, ikke feriepenger eller yrkesskadeforsikring. Så velg hvitt. 15 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april To tusen per gang (én gang per uke). Anonymkode: 8bb34...03c
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Betaler 2800 kr for 4 timer hos Freska. Vasker 3 soverom 2 bad, kjøkken, stue og gang. Ca 130 m2. Anonymkode: f5dde...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer jo an på om det er privat eller via firma. Anonymkode: 89ea4...618 Helst privat og hvitt. Anonymkode: 599ac...151 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Privat. Stue,kjøkken, ganger, tre av soverommene,trapp, , to bad, noen ganger vaskerommet, vindu innvendig og vindu utvendig ved verandasonen. Bruker ca 3 t og skal ha 800,-. Anonymkode: f819f...2ae Det må da være svart? Anonymkode: d2538...d51 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april Jeg har vaskehjelp fire timer i uken og betaler 1000 kr. Oslo. Anonymkode: 16971...285 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): To tusen per gang (én gang per uke). Anonymkode: 8bb34...03c AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Betaler 2800 kr for 4 timer hos Freska. Vasker 3 soverom 2 bad, kjøkken, stue og gang. Ca 130 m2. Anonymkode: f5dde...5c1 Shit, så dyrt😯 Skulle gjerne hatt vaskehjelp selv pga helsen, og har lett litt etter det, men sånne priser har jeg ikke råd til. Anonymkode: fb435...94e 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Shit, så dyrt😯 Skulle gjerne hatt vaskehjelp selv pga helsen, og har lett litt etter det, men sånne priser har jeg ikke råd til. Anonymkode: fb435...94e Tenkte akkurat det samme! Hvem Har råd til dette? Driter de penger?? Anonymkode: 6db4d...e09 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte akkurat det samme! Hvem Har råd til dette? Driter de penger?? Anonymkode: 6db4d...e09 Man kan kanskje finne billigere privat, men jeg ville aldri brukt svart vaskehjelp. I mitt nærområde renner det over av tilbud om vaskehjelp på de lokale Facebookgruppene og flere av dem driver hvitt. Det blir selvfølgelig dyrere enn svart, men ikke så dyrt som de profesjonelle, store selskapene. Anonymkode: d2538...d51 3
AnonymBruker Skrevet 17. april #14 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Man kan kanskje finne billigere privat, men jeg ville aldri brukt svart vaskehjelp. I mitt nærområde renner det over av tilbud om vaskehjelp på de lokale Facebookgruppene og flere av dem driver hvitt. Det blir selvfølgelig dyrere enn svart, men ikke så dyrt som de profesjonelle, store selskapene. Anonymkode: d2538...d51 Jada, for all del! Oppfordrer ikke til å bruke svart. Renholdere gjør en veldig viktig jobb. Men selv har jeg ikke sjans til å ha råd til det. Men skulle selvfølgelig gjerne hatt det. Anonymkode: 6db4d...e09
AnonymBruker Skrevet 17. april #15 Skrevet 17. april Forloveden bruker 6K i mnd. De pengene vil han betale inn til felleskonto når vi flytter sammen da jeg aldri har eller vil bruke så mye penger på vasking jeg kan gjøre selv. Anonymkode: 3b4b3...249
AnonymBruker Skrevet 17. april #16 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jada, for all del! Oppfordrer ikke til å bruke svart. Renholdere gjør en veldig viktig jobb. Men selv har jeg ikke sjans til å ha råd til det. Men skulle selvfølgelig gjerne hatt det. Anonymkode: 6db4d...e09 Det er vi som betaler 2800 per gang. Vi har bare vaskehjelp en gang i mnd. Selv med god økonomi, så tar vi oss ikke råd til å ha det oftere. Anonymkode: f5dde...5c1
AnonymBruker Skrevet 17. april #17 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er vi som betaler 2800 per gang. Vi har bare vaskehjelp en gang i mnd. Selv med god økonomi, så tar vi oss ikke råd til å ha det oftere. Anonymkode: f5dde...5c1 Vasker de da ganske grundig sånn at man h om et det ok en måned? 700kr per uke er jo på en måte levelig. Men fortsatt mye penger hver måned Anonymkode: 6db4d...e09
AnonymBruker Skrevet 17. april #18 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vasker de da ganske grundig sånn at man h om et det ok en måned? 700kr per uke er jo på en måte levelig. Men fortsatt mye penger hver måned Anonymkode: 6db4d...e09 Vasker grundig ja, men vi må jo også vaske selv i mellomtiden. Vasker badene selv hver uke, og støvsuger (stort sett med robotstøvsuger) flere ganger i uka. Det blir ikke noe særlig gulvvask utenom badene mellom gangene vaskehjelpen er her, da tar vi stort sett bare og vasker bort tydelige flekker når vi ser dem. Jeg tørker aldri støv lenger, det er nok at blir gjort hver 4. uke. Anonymkode: f5dde...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #19 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vasker grundig ja, men vi må jo også vaske selv i mellomtiden. Vasker badene selv hver uke, og støvsuger (stort sett med robotstøvsuger) flere ganger i uka. Det blir ikke noe særlig gulvvask utenom badene mellom gangene vaskehjelpen er her, da tar vi stort sett bare og vasker bort tydelige flekker når vi ser dem. Jeg tørker aldri støv lenger, det er nok at blir gjort hver 4. uke. Anonymkode: f5dde...5c1 Har to små barn hjemme og vasker gulv nesten daglig. Allikevel er det aldri reint 😜😅 blir vel bedre etter hvert. Husker da jeg kunne vaske en gang i uka og det forble reint. Men ville ikke bytte bort livet nå mot noe Anonymkode: 6db4d...e09
AnonymBruker Skrevet 17. april #20 Skrevet 17. april 500. Svart. En gang i mnd. Jeg hjelper henne med andre ting i livet. Derav prisen. Anonymkode: e8bdb...555 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå