Gjest Amatør Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Nå har jeg fått pakken min fra Pureluxcosmetic. Og fargene var jo kjempefine. Men...jeg har jo ikke peiling på hvordan jeg bruker dem. Øyeskyggene er jo bare pudder, så hvordan får jeg dem til å sitte? Skal de blandes med den som heter Eraser? Hva er det forresten? Og Color Corrector: Jeg har kjøpt en i lavendel. Hva brukes den egentlig til? Håper noen kan hjelpe meg, skjønte ikke så mye av det som sto på nettsiden
Gjest Virvel Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Ikke at jeg noensinne har brukt dette merket, men øyenskyggene er da vel bare å påføre med en helt vanlig applikator eller pensel...? Eraser høres ut som en concealer av noe slag (eraser = viskelær). Color corrector må være noe du bruker for å dekke over "misfarging" i ansiktet - f.eks. hvis du har partier med veldig rød hud eller mørke ringer under øynene osv. Jeg har kikket litt på sidene til Pure Luxe, og de har sånne correctorgreier for ulike problemer. Den i lavendel skal være for å dekke over mørke partier.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Eraser er silikonbasert og brukes for å jevne ut og fylle inn rynker/linjer/arr i huden. Brukes som en base under foundation. Ang. skyggene så er det vel bare å legge de på med kost. Jeg har bestilt mange skygger derfra; gleder meg til å få pakke .
Ginen Skrevet 13. mars 2006 #4 Skrevet 13. mars 2006 Eraser dekker over linjer, porer, osv. Bruk en øyeskyggebase under øyenskyggene. Jeg bruker Art Deco sin, koster rundt 80,- tror jeg. Da sitter skyggene godt! Fargene fra PureLux er jo kjempefine, så greit at de sitter godt
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Er det noen som har prøvd denne Eraseren? Er den bra?
Ginen Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Bruker den ikke hele tiden, men har prøvd den noen ganger, og mener den gjør nytta si! Er jo bare til å bestille en prøve derfra, koster ikke all verden.
womanpower Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 Bruker den ikke hele tiden, men har prøvd den noen ganger, og mener den gjør nytta si! Er jo bare til å bestille en prøve derfra, koster ikke all verden. ← kjøpte du fra nettet? ble du stoppet for toll?
Gjest Thalassa Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Verdien blir skrevet ned. Jeg slapp toll, pakken min kostet over 200 egentlig.
womanpower Skrevet 30. april 2006 #10 Skrevet 30. april 2006 aldri mer eraser! .... den dreper min fuktfattig hud, ble veldig tørr... fekk tørre flekker.... anbefaler ikke eraser til de som har tørr eller fuktfattig hud, den suger...........
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #11 Skrevet 1. mai 2006 Jeg liker ikke den originale eraseren så godt, men powder eraseren er kjempegod! Jeg syns også at huden ble tørr til å begynne med, men så var det som om den hjalp til med å stabilisere huden min. Aldri mer flytende foundation o.l. Brukte magic concealer en dag og fikk en skikkelig kvise. Gikk tilbake til bare pure lux og da forsvant den med en gang. Jeg er veldig fornøyd etter å ha brukt disse produktene et par måneders tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå