AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Han bor i Oslo. Når han har barnefri er han liksom hos kompiser og overnatter der. På Lillestrøm, Nittedal og så i Asker... så annet sted i Oslo. Er det mange som holder på sånn? At de overnatter hos kompiser, heller enn å være hjemme alene? Eller er jeg naiv? Anonymkode: e6291...29c
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Jeg har aldri hørt om noen menn som holder på sånn… er selv fra og i Oslo. Anonymkode: 53ec3...3b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Er ganske typisk hvis han vil ha seg en fest og "overnatter" og sitter oppe til neste dag. Vet om mange som holder på slik, drar hjem når festen er over. Men det å bare overnatte hos kompiser høres rart ut med mindre de bor lang fra hverandre. Anonymkode: 01b22...aab
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april Homofil swingersklubb. Garantert Anonymkode: 9b786...301
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Har opplevd dette ja. Var ingen grunn til bekymring, men veldig usjarmerende fra en voksen mann. Veldig glad for at han vokste i fra det tidlig. Det er nok litt kultur for slikt i enkelte guttegjenger. Sover på sofaen i stedet for å ta seg bryet med å komme seg hjem. Anonymkode: 9fc97...be5
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Homofil swingersklubb. Garantert Anonymkode: 9b786...301 Phø ! Elskerinner/ damer rundt om kring, har vært kåt ung mann selv. Ja, du er nok noe naiv. Anonymkode: 0e4ac...204 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Phø ! Elskerinner/ damer rundt om kring, har vært kåt ung mann selv. Ja, du er nok noe naiv. Anonymkode: 0e4ac...204 Min tanke også... Er han tilgjengelig på telefon mens han er på disse overnattingene? Hvis du ringer han på telefonen, svarer han deg? Anonymkode: b546c...a12
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Han bor i Oslo. Når han har barnefri er han liksom hos kompiser og overnatter der. På Lillestrøm, Nittedal og så i Asker... så annet sted i Oslo. Er det mange som holder på sånn? At de overnatter hos kompiser, heller enn å være hjemme alene? Eller er jeg naiv? Anonymkode: e6291...29c Så fyren har barn, men oppfører seg som en tenåring. Dette gidder du å date? Anonymkode: 54a34...fb9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå