Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på en del Tinderdates med litt vin og middag etc.

De som jeg har vært interessert i har ikke likt meg  som kjærestemateriale,tror jeg har likt meg men de er ikke de jeg har hatt lyst på.

(Aller sier jeg er verdens hyggeligste og fin fyr etc og det er jeg jo også)

Tenker kanskje jeg har vært litt passiv på de jeg har vært interessert i, burde jeg kanskje egge opp til litt flørt som å stryke litt på låret holde rundt livet et eller er det teit på første date om en føler stemmningen er god ? (Jeg er ikke ute etter ONS egentlig men takker ikke nei heller)

Anonymkode: 07d02...447

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, nei. Tror ikke det er det lureste å gjøre på første date. 

Anonymkode: bc6f7...3a5

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen må ta initiativ til å introdusere kroppskontakt dersom stemningen ellers føles bra, så du er inne på noe. Men å klå er definitivt feil begrep. Dessuten lurt å begrense det til noe uskyldig som å stå såvidt inntil, ha foten inntil, berøre litt tilfeldig på armen osv. Bare introdusere kontakt, lett flørtende, uten press. Er min personlige erfaring.

Hilsen kvinne bare så det er klart.

Anonymkode: 61ed4...6c3

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Du begynner alltid med en klem, også kan du legge inn kontakt med mer nøytrale plasser som skulder, armer og nakke. Da merker du om det er noe mer, og kan fortsette litt forsiktig. Kyss kommer før du tar på lår!

Seksualisert kontakt lar du henne initiere. Vis respekt

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke på første date i hvert fall. Klem er greit. 

Klåing er greit når man blir bedre kjent 😊 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ihvertfall holde i hånda eller gi en klem. 

• Nyttig 1
Skrevet

"Å klå" driver ikke oppegående folk på med. :roll:

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må huske på at dama møter en helt fremmed, og er på date for å bli kjent. Da passer det seg ikke å klå.

En lett berøring kan jo være greit om du er interessert og føler at dama er det også. 

Anonymkode: 75c1e...09d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville rømt om du strøk på lår eller holdt meg rundt livet på første date. Jeg kjenner deg ikke enda, og ønsker ikke at fremmede skal igle seg innenfor intimgrensene mine på den måten.

Men en klem, stå litt inntil der det faller seg naturlig eller KANSKJE i noen tilfeller holde i hånda hvis stemningen er lett og det faller naturlig kan være fint.

Lett flørt er fint. Å legge opp til sex ved klåing så tidlig er turnoff for meg. Men alle damer er ikke like, så noen opplever det sikkert annerledes.

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt mye mer pris på en galant mann. Som holdt opp døra for meg, som gikk ytterst på fortauet hvor det kjører biler forbi, som betalte på første daten osv. Som var oppriktig interessert i meg, og som utstrålte trygghet og selvsikkerhet. Men jeg er 43 år da, aner ikke hva Gen Z setter pris på 😅

Anonymkode: d7f48...f39

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du strøk meg på låret eller holdt meg rundt livet på første date, så hadde jeg dyttet deg unna med klar beskjed om å aldri ta kontakt med meg igjen før jeg gikk. Sånt er det kun creeps som gjør på første date, og jeg ønsker ikke å bli klådd på som om jeg var et kjøttstykke.

Interesse i meg som person, lett flørting med et glimt i øyet, litt gentleman atferd og evnen til å få meg til å le og føle meg komfortabel, er det som gjør at jeg ønsker en date 2. 

Anonymkode: e0455...9d0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært på en del Tinderdates med litt vin og middag etc.

De som jeg har vært interessert i har ikke likt meg  som kjærestemateriale,tror jeg har likt meg men de er ikke de jeg har hatt lyst på.

(Aller sier jeg er verdens hyggeligste og fin fyr etc og det er jeg jo også)

Tenker kanskje jeg har vært litt passiv på de jeg har vært interessert i, burde jeg kanskje egge opp til litt flørt som å stryke litt på låret holde rundt livet et eller er det teit på første date om en føler stemmningen er god ? (Jeg er ikke ute etter ONS egentlig men takker ikke nei heller)

Nei

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

"Å klå" driver ikke oppegående folk på med. :roll:

Åh joda. Jeg er en oppegående dame på 45 og jeg klår mer enn gjerne på daten min 🥰  😁

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hadde satt mye mer pris på en galant mann. Som holdt opp døra for meg, som gikk ytterst på fortauet hvor det kjører biler forbi, som betalte på første daten osv. Som var oppriktig interessert i meg, og som utstrålte trygghet og selvsikkerhet. Men jeg er 43 år da, aner ikke hva Gen Z setter pris på 😅

Men før eller senere må jo noen ta på den andre. Du har vel sikkert også en grense den andre veien; går du videre med en mann om det går månedsvis før det blir så mye som en klem?

Anonymkode: d64d1...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn ca delt, da tolker jeg det dithen at ca halvparten synes det er innafor mens andre ikke.

Ikke noe jeg må gjøre men skal teste neste gang om god stemmning :) Gnisten må jo også tennes nå det tross alt har vært mange veldige hyggelige dates med latter og morro men hvor kjemien ikke har vært gjensidig med akkurat de jeg likte

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men før eller senere må jo noen ta på den andre. Du har vel sikkert også en grense den andre veien; går du videre med en mann om det går månedsvis før det blir så mye som en klem?

Anonymkode: d64d1...7c5

Månedsvis? Hva har det med trådens tema å gjøre? TS lurer på om det er greit å klå første gangen man møtes. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

dating er russisk rulette.

Anonymkode: 7d760...d51

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke satt pris på hand på låret på første date! Men man kan jo gjerne vise interesse ved å holde blikket litt ekstra lenge, stryke over handa og slikt. 

Anonymkode: d1a55...012

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klåing hører ikke hjemme på første date. En lett berøring der det er naturlig, er så klart ok, men det kan ikke klassifiseres som klåing. 

Anonymkode: 67cab...d8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er sånn ca delt, da tolker jeg det dithen at ca halvparten synes det er innafor mens andre ikke.

Ikke noe jeg må gjøre men skal teste neste gang om god stemmning :) Gnisten må jo også tennes nå det tross alt har vært mange veldige hyggelige dates med latter og morro men hvor kjemien ikke har vært gjensidig med akkurat de jeg likte

Ikke test klåing på låret på første date hvis du er ute etter noe seriøst, da forsvinner den gode stemningen kjapt.

Anonymkode: b84f1...0e5

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...