AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:35 #61 Del Skrevet søndag kl 23:35 Ved å kalle dette sexkoder ødelegger man nå en fin måte single kunne signalisere at de er single og åpne for å treffe noen. Skulle nesten tro Tinder lå bak dette, for å sørge for at folk ikke skal kunne treffe noen i rl. Om jeg hadde vært singel kvinne som våget å ta på meg grønn lue for å signalisere at jeg var singel hadde jeg nå kuttet det ut tvert, fordi jeg så absolutt ikke ville signalisere åpen for knulling. Jeg hadde også tvert gått fra å betrakte menn med slik grønn lue som single åpen for en flørt til å betrakte det med skepsis til om det var sex de var ute etter. Snakk om å virkelig ødelegge noe som var en søt ting, og en fin mulighet for single. Kunne de ikke hellet laget en ny farge for å signalisere knulling? Anonymkode: 4da37...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:48 #62 Del Skrevet mandag kl 20:48 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ved å kalle dette sexkoder ødelegger man nå en fin måte single kunne signalisere at de er single og åpne for å treffe noen. Skulle nesten tro Tinder lå bak dette, for å sørge for at folk ikke skal kunne treffe noen i rl. Om jeg hadde vært singel kvinne som våget å ta på meg grønn lue for å signalisere at jeg var singel hadde jeg nå kuttet det ut tvert, fordi jeg så absolutt ikke ville signalisere åpen for knulling. Jeg hadde også tvert gått fra å betrakte menn med slik grønn lue som single åpen for en flørt til å betrakte det med skepsis til om det var sex de var ute etter. Snakk om å virkelig ødelegge noe som var en søt ting, og en fin mulighet for single. Kunne de ikke hellet laget en ny farge for å signalisere knulling? Anonymkode: 4da37...311 Helt enig, hadde jeg vært singel. Hadde jeg prøvd å finne ny dame på fjelltur via DNT sine hytter. Nå trengs det ikke lue til å finne ny kjærest på disse hyttene. De fleste damene som jeg kommer i snakk med, spør jo om jeg er singel. Men å kalle det sexkoder er lavmål, en har ikke sex på DNT hytter. Anonymkode: 7ead4...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:05 #63 Del Skrevet tirsdag kl 05:05 AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 1.19): En har ikke sex på en ubetjent eller selvbetjent DNT hytte. Det er altfor lytt til at det er greit for de andre som er på hytta. Og hadde jeg vært alene på ei hytte, hadde jeg aldri ville hatt sex med ei ukjent kvinne, uansett hvor mye ho hadde ønsket det. Du ligger dårlig ann etterpå om ho sier at det er voldtekt. Anonymkode: 7ead4...21b Nå.... Jeg har hatt sex både med "medbrakt" og med folk jeg har truffet på hytta. Går helt fint. Men kanskje ikke i påska. Anonymkode: 6360a...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet tirsdag kl 21:52 #64 Del Skrevet tirsdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 15.31): Dere som er single. Prøvd disse sexkodene i fjellet? https://www.dagbladet.no/nyheter/sexkode-i-fjellet-dette-er-symbolet/82975739 Anonymkode: fe09c...105 Bekledning for mann: Grønn lue og plakat det står : Tut søker trakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 04:54 #65 Del Skrevet i går, 04:54 AnonymBruker skrev (På 21.4.2025 den 22.48): Helt enig, hadde jeg vært singel. Hadde jeg prøvd å finne ny dame på fjelltur via DNT sine hytter. Nå trengs det ikke lue til å finne ny kjærest på disse hyttene. De fleste damene som jeg kommer i snakk med, spør jo om jeg er singel. Men å kalle det sexkoder er lavmål, en har ikke sex på DNT hytter. Anonymkode: 7ead4...21b Eeeehhhh……. DU har ikke sex på DNT-hytter. Jeg korrigerte denne for deg. Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikemma Skrevet 18 timer siden #66 Del Skrevet 18 timer siden Jeg prøvde å gå med grønn lue da jeg gikk fjelltur sist. Fungerte dårlig; ble bare jaget av flere sauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #67 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 15.46): Dagbladet er det ytterste søppel, men hva betyr brun lue? Anonymkode: 4e5b2...e98 Klar for analsex🤪💩 Anonymkode: 3abcc...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå