AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Dere som er single. Prøvd disse sexkodene i fjellet? https://www.dagbladet.no/nyheter/sexkode-i-fjellet-dette-er-symbolet/82975739 Anonymkode: fe09c...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Heheh... Vel, jeg må slutte å gå med lue i fjellet jeg da, for man risikerer jo å sende ut mange feil signaler! dagbladet er nå det nye se og hør, så tar ingenting av det de skriver seriøst lenger. Dessverre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april E du 15?? Grønn er for singel Rød for opptatt. Anonymkode: 767e4...a14 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Hva i alle dager. Fjellvandrer her og har gått med grøn hekla lue laget av svigermor siden 2020 Anonymkode: a32e0...81a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april Nei, jeg har ikke hatt behovet, men kjenner til kodene ja.😊 Anonymkode: dd916...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Dagbladet er det ytterste søppel, men hva betyr brun lue? Anonymkode: 4e5b2...e98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dagbladet er det ytterste søppel, men hva betyr brun lue? Anonymkode: 4e5b2...e98 Står ikke noe om brun, men oransje skal bety åpen for kontakt. Anonymkode: b2686...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Del Skrevet 16. april Huffda, må passe på at jeg ikke bruker grønn lue tydeligvis. Anonymkode: 06b32...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Del Skrevet 16. april Jeg bruker grønn lue som ikke betyr noenting. Anonymkode: 54f95...da3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. april #10 Del Skrevet 16. april Stakkars de som går med multifarget lue da. De kan jo risikere å bli overfalt av sexlystne mannfolk på fjelltur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Står ikke noe om brun, men oransje skal bety åpen for kontakt. Anonymkode: b2686...839 🤣 De som har laget den regelen har vel kanskje ikke erfaring med å gå på jakt? Man bruker nemlig oransj for å synes av andre jegere, og ikke fordi man er åpen for kontakt. Jeg har både oransj caps, lue og hørselvern.. Anonymkode: 06b32...668 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. april #12 Del Skrevet 16. april Faen så mye idioti en skal være vitne til nå til dags. At dere orker. 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Del Skrevet 16. april Det kan ikke finnes folk som tror på disse kodene og samtidig er oppegående nok til å komme seg til fjells. Anonymkode: 77761...ea0 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Del Skrevet 16. april At det ikke går an å få ha favorittfargen sin ifred uten at det skal bety noe 😂 Få bli hjemme jeg da 😂 Jeg sjekker ut 😂 Anonymkode: c5987...cb6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): E du 15?? Grønn er for singel Rød for opptatt. Anonymkode: 767e4...a14 Er ikke single mer åpne for tilfeldig knulling? Anonymkode: 7fbee...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At det ikke går an å få ha favorittfargen sin ifred uten at det skal bety noe 😂 Få bli hjemme jeg da 😂 Jeg sjekker ut 😂 Anonymkode: c5987...cb6 Oj, oransje latterfjes med sprutende tårer, det har jeg lest at betyr klar for action. 😄 Anonymkode: 77761...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 🤣 De som har laget den regelen har vel kanskje ikke erfaring med å gå på jakt? Man bruker nemlig oransj for å synes av andre jegere, og ikke fordi man er åpen for kontakt. Jeg har både oransj caps, lue og hørselvern.. Anonymkode: 06b32...668 Ja da må du virkelig passe deg ifølge Dagbladet 😂 Anonymkode: c5987...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #18 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva i alle dager. Fjellvandrer her og har gått med grøn hekla lue laget av svigermor siden 2020 Anonymkode: a32e0...81a Fått pult en del du da;)? Anonymkode: 5131b...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oj, oransje latterfjes med sprutende tårer, det har jeg lest at betyr klar for action. 😄 Anonymkode: 77761...ea0 Hvor har du lest det hen? 😂 Anonymkode: c5987...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor har du lest det hen? 😂 Anonymkode: c5987...cb6 Dagbla så klart, og alt som står der er sant 😊 Anonymkode: 77761...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå