Gå til innhold

Andre som opplever denne formen for gratulasjon (?)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har bursdag og noen trykker liker på en av gratulasjonene istedenfor å gratulere, er det andre som har opplevd det? Har nok skjedd 4-5 ganger i løpet av de siste årene og det er ikke bare én person som gjør dette. 

Tenker at jeg kan gjøre det samme neste gang slike har bursdag. Er ikke snakk om spesielle gratulasjoner med et spesielt bilde/innhold engang, og man ville uansett gratulert i tillegg. 

Anonymkode: 549f7...7d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det, og kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Men nå bryr jeg meg lite om hvem som gratulerer meg eller ikke også da.

Er det virkelig noe å henge seg opp i?

Anonymkode: 3f216...d28

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har opplevd det, og kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Men nå bryr jeg meg lite om hvem som gratulerer meg eller ikke også da.

Er det virkelig noe å henge seg opp i?

Anonymkode: 3f216...d28

Henge seg opp i? Jeg nevner et snodig fenomen og lurer på om andre har vært borti dette, kanskje det er noen slike som gjør det selv og kan si noe om tankegangen etc.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som om at de liker det at noen de kjenner har gratulert deg.

Anonymkode: 028c2...7ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merker man at noen har trykket liker på noen andres post? Jeg får (heldigvis) ingen varsler om det. Og teller jo heller ikke opp hvem som har gratulert eller ikke. 

Anonymkode: a8f2f...6de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvordan merker man at noen har trykket liker på noen andres post? Jeg får (heldigvis) ingen varsler om det. Og teller jo heller ikke opp hvem som har gratulert eller ikke. 

Anonymkode: a8f2f...6de

Jeg får varsler om det og jeg ser det uansett når jeg scroller for å se om jeg har fått respondert på alle gratulasjonene. I dag er det to slike, er gjerne 1-2 per år.

AnonymBruker
Skrevet

Er det så viktig? Trenger du å ha oversikt over det?

Anonymkode: 60f33...71b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det så viktig? Trenger du å ha oversikt over det?

Anonymkode: 60f33...71b

Jeg skriver at det er snodig, følg med i tråden.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skriver at det er snodig, følg med i tråden.

Det er jo tydeligvis viktig siden du oppretter tråden og har oversikt over hvor mange ganger det har skjedd, og tom tenker at du skal gjøre det samme tilbake når de har bursdag.

Anonymkode: 5e8cf...a46

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, get a life 

Anonymkode: b68be...d5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan like gjerne stille spørsmålet, er en gratulasjon på facebook/sosiale medier egentlig en gratulasjon?

Kall meg gammeldags men ekte gratulasjoner overbringes ansikt til ansikt, håndskrevet kort eller minimum i en telefonsamtale.

Til dere unge, telefon er den appen som har ca dette symbolet:

free-phone-icon-download-in-svg-png-gif-

Anonymkode: b36c9...85f

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når jeg har bursdag og noen trykker liker på en av gratulasjonene istedenfor å gratulere, er det andre som har opplevd det? Har nok skjedd 4-5 ganger i løpet av de siste årene og det er ikke bare én person som gjør dette. 

Tenker at jeg kan gjøre det samme neste gang slike har bursdag. Er ikke snakk om spesielle gratulasjoner med et spesielt bilde/innhold engang, og man ville uansett gratulert i tillegg. 

Mulig at det skjer, følger svært lite med på hvem som gratulerer med på FB

Anonymkode: 333d9...905

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan like gjerne stille spørsmålet, er en gratulasjon på facebook/sosiale medier egentlig en gratulasjon?

Kall meg gammeldags men ekte gratulasjoner overbringes ansikt til ansikt, håndskrevet kort eller minimum i en telefonsamtale.

Ja, det er en gratulasjon, og hyggelig å få fra folk man gjerne ikke har så mye kontakt med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Veldig spesielt å lage en liste over dem for å gjøre det tilbake. Hadde gått kraftig i meg selv om jeg hadde tenkt den tanken. 

Anonymkode: 4740c...591

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Wow.

Anonymkode: a90c0...0e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud, tror jeg hadde havnet på lukket avdeling hvis jeg skulle fått x antall telefonsamtaler bare fordi jeg har bursdag... HATER å snakke i telefon.

Anonymkode: a14d5...493

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Der er bare gamlinger som bruker Facebook, så dette får du ta med dine egne. 

Anonymkode: bdc8e...1e0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der er bare gamlinger som bruker Facebook, så dette får du ta med dine egne. 

Anonymkode: bdc8e...1e0

Bare usikre aspeløv som forlater Facebook og er livredde for å være på feil sted.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tenk å bry seg om gratulasjoner på Facebook i 2025. Det ble irrelevant for ti år siden…

Anonymkode: 8cc4d...bca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En sms eller melding er innafor. På face gratulerer man bare for å få gratulasjon tilbake. Så alle skal se hvor populær man er 😄

Anonymkode: c5606...54f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...