AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Hva gjør du da du ikke er på jobb? Har du noen hobbyer? Trenger tips til hva jeg kan gjøre. Anonymkode: d0562...833 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Vasker/rydder hjemme. God avkobling for hjernen og kjekt for mann og barn å komme hjem til. Går turer kupert terreng. Både forfriskende og godt vedlikehold av ryggen. Gamer. Gøyeste som finnes. Baking. Enten en familieslager eller eksprimentering. Anonymkode: 6f8af...81a
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Spiller brettspill med venner. gamer baker. vasker og ordner i hus og hjem. ser på serie. Anonymkode: d8528...418
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Skrevet 22. april Leser tung europeisk litteratur fra 1900-tallet. Thomas Mann er jo en favoritt. Anonymkode: 1be88...cea 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Skrevet 22. april Slapper av, gjør husarbeid, baker eller lager noe annet matrelatert, går på dansekurs, leser, ser på serier, forsøker å lære meg et nytt språk. Anonymkode: 69259...f32 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Skrevet 22. april Husarbeid , går tur, hagearbeid, hobby , ser på tv. Har aldri kjeda meg de siste 20 år så. Anonymkode: ff535...da0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Skrevet 22. april "Da du har fri fra jobb"?🤣 Anonymkode: c06d5...999 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april NÅR jeg har fri fra jobb liker jeg å drive med håndarbeid, være i skogen, se på fugler, være med familie, kunstutstillinger etc. DA jeg hadde ferie fikk jeg gjort ganske mye av dette, og så prøver jeg å tenke på hvor mye mer jeg hadde gjort av dette om jeg ikke hadde barn…… Anonymkode: 9910d...80f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Da du har fri fra jobb"?🤣 Anonymkode: c06d5...999 Det er altså så mange som bruker da/når feil. Før brukte folk når for mye, nå bruker de da istedenfor 😭 Anonymkode: 9910d...80f 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #10 Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 14.58): Hva gjør du da du ikke er på jobb? Har du noen hobbyer? Trenger tips til hva jeg kan gjøre. Anonymkode: d0562...833 Trening, gå tur, baker litt temakaker til selskap til venner og familier, lage mat og prøver nye oppskrifter. Så har jeg noen pallekarmer der jeg sår grønnsaker osv, det synes jeg er veldig gøy å styre med. Anonymkode: 20bdf...2b4
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Trener, enten løpe, klatre, styrke eller gå fjelltur. Jeg skal delta i et ultraløp i høst, så det går en del tid til trening. Pleier også en syk far, så går en del tid her. Nå holder vi på å tømme hjemgården for salg, så går mye tid her. Har ungdom som skal følges opp og en kjæreste jeg bare ser I ferie og på helg. Det blir sjelden tid til å kjede seg! 😅 Anonymkode: c531e...23e
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april Hvis jeg har lang fri så blir det avslapping første dagen, deretter er det rydding, vasking, høre på podcast, trene, lunsj med venner, turer ute, tv, bake, lage mat, spabehandlinger, massasje, sortere klær… Det var det jeg kom på i farta😅 Anonymkode: 4e2aa...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Den gang da, hver gang når. Anonymkode: 01f64...662 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april #14 Skrevet 22. april Trenger noe å gjøre faktisk. Bare kjedelige folk kjeder seg! du burde begynne å trene. Beste hobby du kan ha for helsen. Styrketrening med vekter og kondisjonstrening. lage sunn mat bør være en prioritering. Jeg liker i tillegg å Lese bøker, rydde, organisere i huset. Og hyggelige ting som å se serie, gå tur, være med barna, diskutere her inne osv 😄 Anonymkode: 130b1...9a9 1
SPOCA Skrevet 2. juli #15 Skrevet 2. juli Jeg har mange interesser og hobbyer: * Brettspill * Politisk aktiv * Frivillig i organisasjon * Lese bøker * Tegne * Bullet journal * Spille dataspill * Bake * Gå turer * Stå på slalåm * Planlegge og organisere * Reise * Se på film og tv-serier * Danse * Kampsport 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Skrevet 2. juli Sitter på mobilen 🤩 Billig og gøy. Henger med ungene. Går turer. Steller litt i hagen. Anonymkode: dc877...38c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 22.4.2025 den 20.30): "Da du har fri fra jobb"?🤣 Anonymkode: c06d5...999 Hvis? Anonymkode: 8a1f0...267
AnonymBruker Skrevet 2. juli #18 Skrevet 2. juli Blir stort sett husarbeid…..🙈 sover og trener hundene😄 Anonymkode: 07b45...bf7 1
Intervence Skrevet 10. juli #19 Skrevet 10. juli - Reise. Besøker familien. - Gamer. - Programmering.
AnonymBruker Skrevet 10. juli #20 Skrevet 10. juli Jeg trener fast 4 dager i uken. Går lang tur med hunden hver dag, og er i stallen 6 dager i uken og trener enten sprang, dressur eller er på tur med hesten min. Oppfølging av min datter på 15 år tar også litt tid, men ettersom vi har hest som hobby begge to og har hver vår hest så er vi mye sammen i stallen og har kvalitetstid sammen. Ellers må jeg bruke noe fritid på hus og hage. Anonymkode: 80e1c...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå