Gå til innhold

Pollenallergi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mistenker at jeg har begynt å reagere på pollen. Har den siste uka slitt med sandfølelse og kløende øyne, kløende hals, tett hode og nese med blankt slim og kløe i nese. Og uttalt trøtthet. Trodde først det var en liten forkjølelse pga halsvondt, men burde vel ha mer gulgrønt slim da? Kjenner en som har ganske betydelig pollenallergi, men han har ikke kjent noe enda. Kan jeg reagere på noe annet?

Er det noen andre som bor i Stavanger/Sandnes-området som merker noe til pollen enda? 

Anonymkode: 2d971...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei!

Mistenker at jeg har begynt å reagere på pollen. Har den siste uka slitt med sandfølelse og kløende øyne, kløende hals, tett hode og nese med blankt slim og kløe i nese. Og uttalt trøtthet. Trodde først det var en liten forkjølelse pga halsvondt, men burde vel ha mer gulgrønt slim da? Kjenner en som har ganske betydelig pollenallergi, men han har ikke kjent noe enda. Kan jeg reagere på noe annet?

Er det noen andre som bor i Stavanger/Sandnes-området som merker noe til pollen enda? 

Anonymkode: 2d971...1fb

Salix er i gang, og bjørka er enten i gang eller rett rundt hjørnet, så det kan godt være allergi. https://www.naaf.no/pollenvarsel Veldig fint å følge med på pollenvarsel der du bor 😊

Lurt å vaske håret om kvelden før du legger deg, og bytte putevar ofte, og tenke godt over når du lufter. 🤧

AnonymBruker
Skrevet

Her kjenner jeg det tidligere år for år. Som regel når jeg ser de første snøklokkene og det var slutten av januar dette året. Bor i Stavanger. :) Barna kjente det i februar.

Anonymkode: cb7b8...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du reagerer på. Noen trær begynner allerede i februar/mars så ja du kan ha allergi

Ville tatt en tur til legen, ta blodprøver og få riktig medisin 

Anonymkode: f9ef1...7e0

AnonymBruker
Skrevet

Året rundt for meg. 

Anonymkode: 3e252...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...