Gå til innhold

Hva gjør man i "dødtiden" fram mot date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet MYE med en fra Tinder og vi har nå planlagt å møtes neste uke etter påsken. 

Blir det greit å bare la samtalen stå litt "kald" frem til daten? Orker liksom ikke å være altfor på og over ivrig. Eller vil hun da tro at jeg har mistet interesse?

Eventuelt hva gjør man i mellomtiden?

Anonymkode: f93fb...ca2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skrive at vi kan avtale tid og sted når det nærme seg og ønske henne god påske? 

Anonymkode: 9417d...0a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke likt at du ikke holdt kontakten varm før date. Det vil si daglige meldinger/snap gjtmdkgig, for å vise at interessen er der. Kvinne50

Anonymkode: 90361...3fe

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville ikke likt at du ikke holdt kontakten varm før date. Det vil si daglige meldinger/snap gjtmdkgig, for å vise at interessen er der. Kvinne50

Jeg hadde følt meg kvelt hvis jeg skulle få daglig snap og meldinger fra en jeg aldri har møtt. De har avtalt å gå på date etter påske så er han vel interessert i henne? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde følt meg kvelt hvis jeg skulle få daglig snap og meldinger fra en jeg aldri har møtt. De har avtalt å gå på date etter påske så er han vel interessert i henne? 

Jeg er vant til at interesserte menn holder kontakten varm. Flørter og liker å bli litt kjent på mld og vise litt av livet sitt m snap eller mld. 
jev liker rett og slett at menn er gode på mld, ikke sånn ja-nei-korte svar.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Har selv date etter påske. Han er på ferie og det er ikke særlig nett der han er. 
Har selv vært der han er nå så det er ræva nett. 
Men jeg gjør Ingenting.  
Regner med å høre fra han på søndag. 
Håper jeg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan jo skrive at vi kan avtale tid og sted når det nærme seg og ønske henne god påske? 

Sted og tidspunkt er allerede avtalt😊

TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville likt å hatt kontakt frem til vi møtes. Trenger ikke lange avhandlinger hver dag, men korte meldinger som viser at du fortsatt er interessert og hun også. K36

Anonymkode: fe984...025

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vurderte å spørre om snap, men tørr ikke før vi eventuelt har møtes. Vil ikke at hun skal tro at jeg er en av de mennene som kommer til å be om bilder osv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er vant til at interesserte menn holder kontakten varm. Flørter og liker å bli litt kjent på mld og vise litt av livet sitt m snap eller mld. 
jev liker rett og slett at menn er gode på mld, ikke sånn ja-nei-korte svar.

Da jeg var på Tinder og hadde avtalt date med en fyr så antok jeg at de var interessert selv om vi ikke snakket hver eneste dag  😅 Man er forskjellige i hvordan man kommuniserer. Jeg og typen snakket ikke med hverandre hver eneste dag for vi traff hverandre. Det gikk jo bra for det 🙈

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Sted og tidspunkt er allerede avtalt😊

TS.

Å ja men hvis dere har avtalt og hun mistet interessen fordi at du ikke sender henne melding hver eneste dag, så var hun ikke så interessert i første om gang. 

• Liker 1
Skrevet

Spør hva hen vil! Jeg har både hatt dype samtaler og ingen kontakt, men har ofte avtalt hva vi trenger før en date

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har skrevet MYE med en fra Tinder og vi har nå planlagt å møtes neste uke etter påsken. 

Blir det greit å bare la samtalen stå litt "kald" frem til daten? Orker liksom ikke å være altfor på og over ivrig. Eller vil hun da tro at jeg har mistet interesse?

Det beste rådet vil alltid være å gjøre det som faller deg naturlig. Som du ser her så vil ikke daten bli noe av om du ikke følger opp med meldinger og snap hverdag frem mot daten, ifølge noen har. Men samtidig vil ikke daten bli noe av om du sender meldinger og snap hver dag frem mot datet, ifølge andre her. 

Alltid, uansett hva, gjør det som faller naturlig for deg. Du kan ikke blidgjøre alle, og som du ser i dette eksempelet så er det ikke din feil, ikke du som trår feil - dere vil enten hver to som aksepterer hverandre eller to som ikke aksepterer hverandre, slik dere er.

Anonymkode: 6a7c4...513

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det beste rådet vil alltid være å gjøre det som faller deg naturlig. Som du ser her så vil ikke daten bli noe av om du ikke følger opp med meldinger og snap hverdag frem mot daten, ifølge noen har. Men samtidig vil ikke daten bli noe av om du sender meldinger og snap hver dag frem mot datet, ifølge andre her. 

Alltid, uansett hva, gjør det som faller naturlig for deg. Du kan ikke blidgjøre alle, og som du ser i dette eksempelet så er det ikke din feil, ikke du som trår feil - dere vil enten hver to som aksepterer hverandre eller to som ikke aksepterer hverandre, slik dere er.

Det jeg skrev var ikke at hvis man spammer med meldinger så blir det ikke date. Det jeg skrev var  at det ikke er noe behov å sende meldinger hver eneste dag frem til daten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det jeg skrev var ikke at hvis man spammer med meldinger så blir det ikke date. Det jeg skrev var  at det ikke er noe behov å sende meldinger hver eneste dag frem til daten. 

Du skrev vel heller dette: "Jeg hadde følt meg kvelt hvis jeg skulle få daglig snap og meldinger fra en jeg aldri har møtt. De har avtalt å gå på date etter påske så er han vel interessert i henne? "

• Liker 1
Skrevet

Det der er noe av det verste ved match og planlagt date og en vesentlig årsak til at jeg ikke vil avtale for langt fram i tid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du skrev vel heller dette: "Jeg hadde følt meg kvelt hvis jeg skulle få daglig snap og meldinger fra en jeg aldri har møtt. De har avtalt å gå på date etter påske så er han vel interessert i henne? "

Ja og? Det betyr ikke at jeg mister totalt interessen når jeg har planlagt en date. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Daten har allerede startet før dere har møtt. Hvorfor skal du plutselig forandre adferd fordi det er 5-6 timer til dere skal møtes?
Vil ikke bare det oppleves som svært mikset signaler fra din side da?

Om du er redd for at ledige hender skal lede til djevelens verk, så er det bare å planlegge dagen din med et par ting du må få unnagjort, som å skifte til sommerdekk, vaske gangen, snakke med din mamma på telefonen, og ta en dusj før du endelig skal ut på date. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For min del hadde jeg blitt usikker om han ville møte eller ei. 
Selv om møte er avtalt. Å holde kontakten frem til møte synes jeg er lurt. 
Tror jeg ville spurt om vi sku snakke på tlf før møtet og. 
Slik at han får et visst inntrykk av personen man møter.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En god reglement å tekste når du har noe å si. Ikke vare jatting. Det er så kjedelig. 

Anonymkode: 1beeb...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...