Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #1 Skrevet 13. mars 2006 Har noen brukt denne? Er det et bra produkt? Blir håret fett av den?
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #2 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har brukt denne fast lenge, og kommer nok neppe til å slutte. Den gjør ikke håret fett. To-tre pump er nok.
Gjest Jalileh Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg har brukt denne fast lenge, og kommer nok neppe til å slutte. Den gjør ikke håret fett. To-tre pump er nok. ← Ditto. Eneste er at jeg har så tykt hår, så jeg bruker det dobbelte. Endret 13. mars 2006 av Seniorita_
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #5 Skrevet 13. mars 2006 Brukes som en leave-in i håndkletørket hår. Inneholder proteiner og er ypperlig til behandlet hår. Gjør håret lettere å gre og det blir sterkere over tid. Opplever at håret holder lengre uten å bli slitt og det brekker ikke så lett.
Pimbila Skrevet 13. mars 2006 #6 Skrevet 13. mars 2006 Passer det for meg som har tynt, glatt hår? Det er ubehandlet. Men i jobben min er jeg mye ute og bruker lue. Håret blir så utrolig flokete av lua, så kanskje noe sånt kan hjelpe? Håret blir fort slitt i tuppene.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2006 #7 Skrevet 13. mars 2006 Passer det for meg som har tynt, glatt hår? Det er ubehandlet. Men i jobben min er jeg mye ute og bruker lue. Håret blir så utrolig flokete av lua, så kanskje noe sånt kan hjelpe? Håret blir fort slitt i tuppene. ← Den har vel i prinsippet effekt bare på behandlet hår. Ang. luehår: ikke bruk lue med syntetiske stoffer, bruk kun ren ull eller bomull. Du kan evnt. prøve en slik balsamspray for barn.
Pimbila Skrevet 13. mars 2006 #8 Skrevet 13. mars 2006 Takk for svar. Lua er vel acryl, tenker jeg. Må finne meg en ny. Jeg får flokete hår av høyhalsete gensere også.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #9 Skrevet 13. mars 2006 Jeg tror ubehandlet hår kan risikere å bli sprøtt av Anti-Snap, pga. proteininnholdet. Da er det lurere med en leave-in kun for tuppene. Ang. luehår, har jeg hørt at Silker-sprayen fra KMS skal hjelpe mot dette.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 Så dere kan anbefale den, eller er den ikke verd pengene?
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #11 Skrevet 14. mars 2006 Så dere kan anbefale den, eller er den ikke verd pengene? ← Til behandlet (bleket/farget) hår, er den definitivt å anbefale. Til ubehandlet hår er det liten vits.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #12 Skrevet 14. mars 2006 Som Elpahaba sa blir det sprøtt vis du bruker for mye. Hadde den en gang og tok i hver gang jeg vasket det ,og håret ble tørrere og sprøere til jeg forsto hva det var,gikk over til fuktighets produkter.
Gjest Sille Skrevet 14. mars 2006 #13 Skrevet 14. mars 2006 Jeg har ikke prøvd akkurat denne, men generelt synes jeg produkter fra Redken er kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå