AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Siden mars har jeg fått hvit kvise/prikk på øyekanten flere ganger. I går var det 4.gangen jeg fikk på så kort tid. Denne gangen kunne jeg ikke se noe hvit kvise. Men delen under øye er hovnet opp og det gjør vondt. Hva kan det være? Hvorfor har jeg begynt å få det så ofte? Dette har aldri skjedd før. Øye sti er vel bare en liten kvise? Men denne gangen har det skikkelig hovnet opp. Ser ut som infeksjon pluss at det gjør litt vondt Anonymkode: 84049...3da
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Tett talgkjertel, bruker du sminke? Du kan væte en bomullsdott med varmt vann, legge det på øyet i 30 sek så massere litt forsiktig med dotten. Anonymkode: 17612...3a0
AnonymBruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 12.17): Tett talgkjertel, bruker du sminke? Du kan væte en bomullsdott med varmt vann, legge det på øyet i 30 sek så massere litt forsiktig med dotten. Anonymkode: 17612...3a0 Nei veldig sjeldent jeg bruker sminke. Kanskje et par ganger i året. Anonymkode: 84049...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå