Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tabbet meg ut endel tidligere, også nå nylig. Ikke utroskap. Før har samboer alltid blitt sint, kjeftet etc. nå sier hun ingenting. Jeg ser at hun er sur/lei seg men hun sier det går fint, at hun ikke er sur, snakker nesten ikke med meg. Jeg ser jo at hun er det. Hva bør jeg gjøre her? 

Anonymkode: daf40...cd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun har mistet respekten for deg eller at nå har hun fått såpass nok at hun er likegyldig til forholdet sitt til deg. 

Du får ta tiden til hjelp og slutte og dumme deg ut, kanskje gnisten kommer tilbake. 

Anonymkode: 4adae...ce8

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det handler jo om at hun ikke orker å bry seg. Hadde hun vært skikkelig lei seg hadde det kommet til syne. Du må slutte å tabbe deg ut, og så må du jobbe for forholdet deres. 

Anonymkode: c97b2...e97

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her er løpet kjørt. Har hun sluttet å bry seg så har hun gitt opp forholdet

Anonymkode: 0d1ce...283

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har tabbet meg ut endel tidligere, også nå nylig. Ikke utroskap. Før har samboer alltid blitt sint, kjeftet etc. nå sier hun ingenting. Jeg ser at hun er sur/lei seg men hun sier det går fint, at hun ikke er sur, snakker nesten ikke med meg. Jeg ser jo at hun er det. Hva bør jeg gjøre her? 

Litt vanskelig å si hva du skal gjøre når du ikke forteller noe om hvilken tabbe du har gjort.

Anonymkode: 976c5...b63

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du vet at du har lov å si noe uten at hun har sagt noe først?? Du gjør lurt i å si noe først når du faktisk også vet du har tabbet deg ut. 

Om hun faktisk ikke sier noe, så kan det tyde på at hun faktisk har sjekket ut. Hun har gitt deg opp og oppsigelsen sin kan komme når som helst med mindre du faktisk gjør en VARIG endring! 

Anonymkode: 0a5ed...8f0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hun bryr seg ikke om deg lenger. 

Anonymkode: c0a51...3ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig er hun emosjonelt ferdig med deg og dere. Hun har mistet respekten for deg siden du tydeligvis verken verdsetter henne eller respekterer henne.

Hvorfor skal du få noe du ikke selv gir?

Eller la oss snu på det, siden du behandler henne og forholdet deres dårlig, så er det vel også greit at hun gjør det?

Og hvor står dere da?

Hva slags tabber det er snakk om er også avgjørende. 

Anonymkode: 04c3b...17e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er lei av at ingen endring skjer, selv om hun har kommunisert hva hun ønsker og forventer. Hun har gitt opp håpet om at det kommer til å bli bedre. 

Dersom du ønsker å være i forholdet, og ønsker en bedring, må du snakke med henne. Sett dere ned sammen å si at du tror dine handlinger plager henne, og at du vil høre mer om hvordan det påvirker henne. 

Vær nysgjerrig og åpen, og la henne få lov til å fullføre det hun sier. Det kan godt hende du er uenig med hvordan hun beskriver deg, men det er ikke så viktig i denne fasen. Bare fokuser på å lytte, og forsøke å forstå. Ikke begynn å argumentere om hvorfor hennes følelser er feil, selv om du kanskje tenker det.

Husk også at dette ikke er tiden for å ta opp hva du synes er vanskelig med henne i forholdet. Dere må gjerne ha en samtale om dette også om det er aktuelt, men det er ikke det denne samtalen skal handle om.

Om du vet at du enten kommer til å bli sint, hissig eller defensiv, er det ikke noe vits i å ha denne samtalen. Om du ikke har lyst til å høre hva hun føler og tenker, tror jeg det er lurt å spare dere begge to for bryet.

Lykke til ❤️

Anonymkode: 08aa9...c01

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har gitt opp..

Anonymkode: 6a2f4...7e6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over her, hun har gitt opp og er på vei ut. Hva er det du har tabbet deg ut med? Det er bare rom for så og så mange tabber, dersom de er alvorlige nok. Det nytter ikke å si at du skal endre deg, om du ikke faktisk gjør det i praksis.

Anonymkode: d1836...945

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun har gitt opp forholdet og venter på en anledning til å gå.

Anonymkode: b0811...565

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun har resignert. Det er du som må prate og ta tak i ting, og deg selv, hvis dette skal reddes. Hva har du tabbet deg ut med, egentlig? Det har mye å si for hvilke synspunkter du får her. Er det noe stort og viktig er jo det noe helt annet enn om du glemte å sette på oppvaskmaskinen. Noen klikker jo for det sistnevnte, også.

Anonymkode: 87731...c74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok sjekket ut, ikke bli overrasket om det blir brudd.

Anonymkode: 5d5b2...03d

• Liker 2
Skrevet

Dårlig tegn. Du er ferdig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er løpet kjørt. Har hun sluttet å bry seg så har hun gitt opp forholdet

Anonymkode: 0d1ce...283

Jupp. Likegyldighet, da er man ferdig. 

• Liker 4
Gjest Nådeløs
Skrevet

Godt observert! Nå, ikke kom inn her og påstå at dama gjorde det slutt helt ut av det blå når den tid kommer. 

Gjest Nådeløs
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enig med de over her, hun har gitt opp og er på vei ut. Hva er det du har tabbet deg ut med? Det er bare rom for så og så mange tabber, dersom de er alvorlige nok. Det nytter ikke å si at du skal endre deg, om du ikke faktisk gjør det i praksis.

Anonymkode: d1836...945

Nettopp, og nå har kjæresten fått nok. Viser man flere ganger at man ikke holder ord så blir man upålitelig og det er ikke noe særlig å være i forhold med noen man ikke kan stole på i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å avgjøre hvorfor hun reagerer som hun gjør, og hva som kommer til å skje videre når du ikke forteller hva du har gjort. 

Ikke hør på de over her. De forteller deg at hun kommer til å gå fra deg, selv om de ikke vet hele bakgrunnen. 

Anonymkode: 13f8f...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste her sier har hun fått nok. Typisk menn å ikke ta ting på alvor før det er for sent…

Anonymkode: 045cb...8a2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...