AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Ja. Men jeg bruker som regel bare vanlig visp. Det er veldig raskt gjort. Anonymkode: 8367c...813 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Sara88 skrev (3 timer siden): Er på hytta og har ikke noe annet. Nei, du kan bruke stavmikser til du er av i hånden, men eggehvitene blir ikke stive. Det er forskjell på å piske og å skjære. Stavmikser skjærer. Anonymkode: 3df15...b85
Sara88 Skrevet 16. april Forfatter #7 Skrevet 16. april TS her. Kan melde om at stavmikseren vår ikke fungerte iallefall. På tross av god rengjøring på forhånd. For hånd ble løsningen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Stavmikseren min klarer fint å piske eggehviter... Anonymkode: b9775...25d 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, det kan du. Anonymkode: 76d94...200 Mala_L skrev (3 timer siden): Det gjør jeg ofte, går helt fint. AnonymBruker skrev (1 time siden): Stavmikseren min klarer fint å piske eggehviter... Anonymkode: b9775...25d Til dere som sier at dette går helt fint: har dere en enkel stavmikser uten tilbehør eller bruker dere vispen som følger med til en del, men ikke alle, miksere? Ganske stor forskjell på det. Anonymkode: 0d9b3...6ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Til dere som sier at dette går helt fint: har dere en enkel stavmikser uten tilbehør eller bruker dere vispen som følger med til en del, men ikke alle, miksere? Ganske stor forskjell på det. Anonymkode: 0d9b3...6ee Har Bamix. Ingen visp, men munnstykket so har fire tagger og en bøy. Det fungerer. Men som sagt anbefaler jeg å bare vispe for hand. Anonymkode: 8367c...813
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april Det fungerer, men du kan ikke holde den under overflaten. Du må holde på skrå slik at du får inn luft i eggehviten. Jeg pisker ofte mousse og krem med min Ville vært mer bekymret for fett på den Anonymkode: bfb8a...db1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå